A A+ A++

ING Bank Śląski od rana zmagał się z poważną awarią.
Pojawiały się problemy z niektórymi usługami. .

Awaria w dużym banku. Nie można było płacić kartą i wypłacać pieniędzy
fot. dzejdi / / Shutterstock

Pierwszy komunikat został opublikowany o godz. 8:20. “Mamy
awarię obejmującą część usług związanych z kartami do konta i kredytowymi. Nasi
klienci mają problemy z korzystaniem z nich w terminalach płatniczych,
bankomatach i do płatności w Internecie” – napisano.

Okazało się, że mogły pojawiać się problemy z płatnością
kartami w internecie i terminalach, wypłacaniem i wpłacaniem pieniędzy w
bankomatach oraz wpłatomatach. Nie działała także autoryzacja 3D secure.
Płatności kodami Blik przebiegały jednak normalnie.

Co więcej, występowały także trudności w korzystaniu z Mojego
ING i ING Business. Nie działała usługa wymiany walut w internetowym kantorze.
Problemy mogły pojawić się również przy wykonywaniu przelewów zagranicznych. Nie
było także opcji składania wniosków na 300+ i 500+.

Bank zapewniał, że robił wszystko, aby jak najszybciej
naprawić tę awarię. 

Bankier.pl


PB

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAugustowski WOPR przestrzega przed wchodzeniem na lód
Następny artykułKomunikacja wspierająca porozumienie – grupa wsparcia dla rodziców i opiekunów