A A+ A++

Problemy klienci banku zaczęli zgłaszać po godz. 11. Nie działa przede wszystkim aplikacja mobilna.

“Poniedziałek 11:40, apka nie działa, blik nie działa, podpis mobilny nie działa” – pisze na Facebooku pan Cezary, klient Santandera.

Użytkownicy piszą też, że nie mają dostępu do kantoru online, a serwis internetowy przy logowaniu przez komputer działa bardzo wolno.

“Wiemy o występujących utrudnieniach i pracujemy już nad ich usunięciem. Prosimy o chwilę cierpliwości” – odpowiada bank i przeprasza za kłopoty.

Oszustwa w dobie pandemii. “Banki przerzucają ciężar na klientów”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMazowiecki Impuls Kultury
Następny artykułCyberbezpieczeństwo a sprawa chińska