Klienci banku BNP Paribas muszą uzbroić się w cierpliwość, chcąc skorzystać ze wszystkich oferowanych usług. Bank zmaga się z awarią, na co wskazuje rosnąca liczba zgłoszeń problemów w serwisie downdetector. Administratorzy odpowiedzieli już na sygnały użytkowników na Facebooku.
Chociaż szczegóły sprawy nie został zdradzone, BNP Paribas przyznał, że awaria występuje i została już zdiagnozowana. Zadeklarowano również, że trwają już prace nad przywróceniem sprawności systemu, wobec czego jego ponowna dostępność jest pewnie kwestią najbliższych minut, a co najwyżej godzin. Co ważne, stosunkowo powoli narastająca liczba zgłoszeń o błędach sugeruje, że problemy nie dotyczą wszystkich klientów.
Osoby, które zauważyły problem z bankowością BNP Paribas skarżą się przede wszystkim na logowanie. Jeden z klientów opisuje na Facebooku, że wcześniej miał problemy ze zleceniem przelewu, a obecny kłopot to komunikat “Wystąpił błąd podczas logowania do systemu”. Zgłoszenia w downdetector.pl potwierdzają, że problemem jest przede wszystkim logowanie.
Klienci BNP Paribas mający problem z logowaniem muszą więc po prosu uzbroić się w cierpliwość. Administratorzy podają natomiast, że serwis GOonline powinien działać poprawnie. W razie problemów polecane jest wyczyszczenie historii przeglądania lub kontakt z infolinią.
Aktualizacja, godz. 13:40
Jak wynika z zauważalnego spadku liczby zgłoszeń w serwisie downdetector, awaria w BNP Paribas najprawdopodobniej została już rozwiązana.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS