A A+ A++

Klienci banku BNP Paribas muszą uzbroić się w cierpliwość, chcąc skorzystać ze wszystkich oferowanych usług. Bank zmaga się z awarią, na co wskazuje rosnąca liczba zgłoszeń problemów w serwisie downdetector. Administratorzy odpowiedzieli już na sygnały użytkowników na Facebooku.

Chociaż szczegóły sprawy nie został zdradzone, BNP Paribas przyznał, że awaria występuje i została już zdiagnozowana. Zadeklarowano również, że trwają już prace nad przywróceniem sprawności systemu, wobec czego jego ponowna dostępność jest pewnie kwestią najbliższych minut, a co najwyżej godzin. Co ważne, stosunkowo powoli narastająca liczba zgłoszeń o błędach sugeruje, że problemy nie dotyczą wszystkich klientów.

Osoby, które zauważyły problem z bankowością BNP Paribas skarżą się przede wszystkim na logowanie. Jeden z klientów opisuje na Facebooku, że wcześniej miał problemy ze zleceniem przelewu, a obecny kłopot to komunikat “Wystąpił błąd podczas logowania do systemu”. Zgłoszenia w downdetector.pl potwierdzają, że problemem jest przede wszystkim logowanie.

Klienci BNP Paribas mający problem z logowaniem muszą więc po prosu uzbroić się w cierpliwość. Administratorzy podają natomiast, że serwis GOonline powinien działać poprawnie. W razie problemów polecane jest wyczyszczenie historii przeglądania lub kontakt z infolinią.

Aktualizacja, godz. 13:40

Jak wynika z zauważalnego spadku liczby zgłoszeń w serwisie downdetector, awaria w BNP Paribas najprawdopodobniej została już rozwiązana.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolarstwo. BORA-hansgrohe chce się pozbyć Petera Sagana?
Następny artykułSkręcenia, zwichnięcia i złamania kończyn – wiosenne urazy w czasie pandemii