A A+ A++

W niedzielę na profilach banku w mediach społecznościowych klienci zaczęli pisać, że z ich kont zniknęły duże sumy pieniędzy. Z pobranych kwot znikał “przecinek”.

W ten sposób np. jeden z klientów zamiast zapłacić za Spotify 29,99 zł zapłacił 2999 zł. Jedna z komentujących napisała, że z karty ściągnęło jej prawie 11 tys. zł za tankowanie samochodu.

Klienci w wyniku tej awarii potracili kwoty, których nawet nie mieli na kontach, więc bank zablokował ich karty płatnicze.

W niedzielę wieczorem bank poinformował o usunięciu awarii i przywróceniu prawidłowego salda na kontach swoich klientów. Podkreślono, że problem dotyczył mniej niż 1 proc. transakcji realizowanych przez Santander Bank Polska w niedzielę. Przeproszono także za wszelkie niedogodności. 

Awaria w banku ING. “Większość funkcji działa już poprawnie”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz
Następny artykułRobień Biedroń: na pewno nie jestem “libkiem”