A A+ A++

„Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” – poinformował Bank Millenium.

Nie jest to pierwsza awaria w Banku Millenium w tym tygodniu

Klienci banku mieli problem z dostępem do swoich kont od godziny dziewiątej w czwartek 31 października.

” … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTak Paweł S. trafił do Polski. CBA o kulisach zatrzymania twórcy marki Red is Bad
Następny artykułWszystkich Świętych – Zmieniona organizacja ruchu