A A+ A++

W piątek około 16:00 doszło do awarii w banku ING, która uniemożliwia klientom logowanie się na ich konta internetowe.

Klienci banku ING zgłaszają problemy z zalogowaniem się na swoje konta. O problemie poinformowała nas Czytelniczka z Żor, która w piątek (13.09.) około 16:00 próbowała wykonać przelewy, co zakończyło się niepowodzeniem, nie mogła bowiem w ogóle się zalogować.

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym ING. Jak powiedziała nam Joanna Majer-Skorupa, zastępca rzecznika banku, sprawa jest świeża i trwa intensywna analiza sytuacji.

Na razie nie wiadomo, jak długo potrwają problemy z logowaniem się do banku. Możliwość ta jest niedostępna zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.

W serwisie DownDetector klienci banku przez pół godziny złożyli blisko 8500 tysięcy zgłoszeń o awarii.

Trwają prace naprawcze.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSztab kryzysowy Powiatu Krośnieńskiego postawiony w stan gotowości
Następny artykułOszustwa z opłatami z góry skierowane do wyborców po debacie prezydenckiej w USA