W piątek około 16:00 doszło do awarii w banku ING, która uniemożliwia klientom logowanie się na ich konta internetowe.
Klienci banku ING zgłaszają problemy z zalogowaniem się na swoje konta. O problemie poinformowała nas Czytelniczka z Żor, która w piątek (13.09.) około 16:00 próbowała wykonać przelewy, co zakończyło się niepowodzeniem, nie mogła bowiem w ogóle się zalogować.
Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym ING. Jak powiedziała nam Joanna Majer-Skorupa, zastępca rzecznika banku, sprawa jest świeża i trwa intensywna analiza sytuacji.
Na razie nie wiadomo, jak długo potrwają problemy z logowaniem się do banku. Możliwość ta jest niedostępna zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych.
W serwisie DownDetector klienci banku przez pół godziny złożyli blisko 8500 tysięcy zgłoszeń o awarii.
Trwają prace naprawcze.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS