Klienci mBanku, ING Banku Śląskiego oraz Santander Banku zgłaszali problemy z dostępem do bankowości internetowej. Mieli kłopot choćby z zalogowaniem się na konto.
– Mieliśmy przejściowe trudności, ale już wracamy do standardowego funckjonowania. Serwis transakcyjny działa, karty też działają bez problemu – mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBank.
Jak czytamy w komunikacie na stronie internetowej ING Banku Śląskiego, przejściowe problemy pojawiły się o godz. 11.00.
– Moje ING i aplikacja mobilna działały wolniej, występowały również problemy z logowaniem i wyświetlaniem historii transakcji. Sytuację udało nam się opanować o godzinie 12:22. Problem był natury technologicznej. Obecnie wszystkie nasze usługi działają prawidłowo – czytamy w komunikacie.
– Bankowość elektroniczna jest całkowicie dostępna. Aplikacja mobilna również. Przepraszamy klientów za niedogodności – informuje Ewa Krawczyk, menedżer ds. komunikacji z mediami w Santander Bank.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS