We wtorek, 22 października, klienci Aliora
zgłaszali problemy z korzystaniem z usług banku. Nie działała strona internetowa, strona logowania do bankowości elektronicznej czy aplikacja mobilna. Bank
potwierdził wówczas problemy, informując o pracach na portalu Facebook.
O problemie poinformowali nas czytelnicy Bankier.pl,
zgłaszając problemy z wieloma usługami dostarczanymi przez Alior Bank. „Nie
działa aplikacja Aliora, giełda, kantor, mobile” – to tylko jedna z kilku
wiadomości, które otrzymaliśmy na Alert Bankier.pl.
Problem z działaniem swoich systemów potwierdził wówczas bank na
portalu Facebook, informując jednocześnie o prowadzonych pracach nas
przywróceniem sprawnego funkcjonowania swoich usług.
Tego samego dnia o godz. 13.28 bank opublikował aktualizację postu, potwierdzając usunięcie awarii, która uniemożliwiała korzystanie m.in. z bankowości elektronicznej.
Pierwsze zgłoszenia na portalu Facebook pojawiały się ok. godz.
12.00 we wtorek 22 października br.
Potwierdzały to również raporty zgłaszane w
serwisie Downdetector.pl, których liczbę widać na załączonym wykresie.
MDe
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS