A A+ A++

We wtorek, 22 października, klienci Aliora
zgłaszali problemy z korzystaniem z usług banku. Nie działała strona internetowa, strona logowania do bankowości elektronicznej czy aplikacja mobilna. Bank
potwierdził wówczas problemy, informując o pracach na portalu Facebook.

Awaria w Alior Banku. Nie działała bankowość internetowa i mobilna
fot. N Universe / / Shutterstock

O problemie poinformowali nas czytelnicy Bankier.pl,
zgłaszając problemy z wieloma usługami dostarczanymi przez Alior Bank. „Nie
działa aplikacja Aliora, giełda, kantor, mobile” – to tylko jedna z kilku
wiadomości, które otrzymaliśmy na Alert Bankier.pl.

Problem z działaniem swoich systemów potwierdził wówczas bank na
portalu Facebook, informując jednocześnie o prowadzonych pracach nas
przywróceniem sprawnego funkcjonowania swoich usług.

Tego samego dnia o godz. 13.28 bank opublikował aktualizację postu, potwierdzając usunięcie awarii, która uniemożliwiała korzystanie m.in. z bankowości elektronicznej. 

Pierwsze zgłoszenia na portalu Facebook pojawiały się ok. godz.
12.00 we wtorek 22 października br.

Downdetector

Potwierdzały to również raporty zgłaszane w
serwisie Downdetector.pl, których liczbę widać na załączonym wykresie. 

Bankier.pl

MDe

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułЗМІ назвали, хто з іноземців найчастіше потрапляє до українського полону
Następny artykułBurza wokół OFF Radia Kraków. Poseł zapowiada interwencję w ministerstwie kultury