Klienci Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe nie mogli wykonać transakcji kartą płatniczą oraz telefonem. Środki jednak znikały z rachunków bankowych. Bank na Facebooku poinformował, że awaria została już usunięta.
Na [email protected] spływały zgłoszenia od klientów Alior Banku, którzy skarżyli się na problemy z płatnościami bezgotówkowymi. Użytkownicy pisali o odrzuconych transakcjach i jednoczesnym pobraniu środków na rachunkach bankowych.
– Wystąpił problem z autoryzacją płatności. Błąd nie występuje po stronie banku. Trwają pracę nad jak najszybszym rozwiązaniem. Zachęcamy do płatności BLIKiem Przepraszamy za utrudnienia! – przeczytamy w jednym z komentarzu Alior Banku odpowiadającym na zgłoszenia klientów odnośnie problemów z płatnością kartą oraz telefonem.
Awaria dała się we znaki także posiadaczom rachunków marki T-Mobile Usługi Bankowe. Jednak po godzinie 17:40 awaria została usunięta, o czym powiadomiono na Facebooku. – Drodzy Klienci, awaria została już usunięta. Płatności kartami działają prawidłowo. Przepraszamy za niedogodności! – można przeczytać w komunikacie zamieszczonym przez Alior Bank.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS