A A+ A++

„Tablice ITS są wyłączone, a za przejazd tramwajem nie mogłam zapłacić tPortmonetką. Co się tam dzieje?” – napisała do nas zdenerwowana Użytkowniczka. Zarząd Transportu Miejskiego potwierdza, że doszło do awarii systemu.

Nasza Użytkowniczka jechała z Jeżyc do centrum i na wielu przystankach, które mijała, nie działały tablice ITS – jak twierdzi, niektóre były czynne, ale nie jest w stanie stwierdzić, czy pokazywały rzeczywisty czas odjazdu tramwajów czy tez nie. Nie udało jej się także zapłacić za przejazd tPortmonetką.

Awarię systemu potwierdza także ZTM.
„W związku z problemem z wgraniem bazy danych rozkładów jazdy chwilowo niesprawny jest system informacji pasażerskiej” – informuje w komunikacie. – „Nie działa część Tablic Informacji Miejskiej znajdujących się na przystankach oraz tablic LED znajdujących się wewnątrz tramwajów. Ponadto do czasu usunięcia awarii mogą pojawić się problemy z płatnościami tPortmonetką”.

ZTM twierdzi, że ekipy techniczne juz pracują nad usunięciem awarii, a spółka przeprasza za utrudnienia.

Podziel się:

Ostatnio dodane:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolecimy do Rzymu z Jasionki. Wizz Air uruchamia nowe połączenie
Następny artykuł​Policjanci udaremnili próbę uprowadzenia dziecka