A A+ A++

Na twitterowym koncie mBanku pojawił się wpis z informacją o kolejnej awarii usług maklerskich. Klienci donoszą, że dodatkowo występują problemy z płatnościami kartą.

mBank poinformował o rozwiązaniu problemów z działaniem systemu.

Na początku stycznia dwukrotnie pisaliśmy o awariach mBanku. Tym razem nie działa aplikacja mobilna eMakler oraz jej wersja internetowa. Problemy pojawiły się już około godziny 9 rano, a chwilę przed 10:00 mBank potwierdził awarię. Klientów poinformowano za pośrednictwem wpisu na Twitterze.

“Znowu nie działa strona internetowa Biura Maklerskiego mBanku, czyli mInwestor. Nie mam dostępu do swojego konta, nie mogę składać zleceń, a właśnie byłem w trakcie składania zlecenia. Teraz nie wiem co się z nim dzieje… To jest skandal – oni nic nie zrobili z tymi błędami, które wychodziły już wcześniej” – mówi jeden z czytelników portalu Bankier.pl.

Pojawiają się także doniesienia o problemach z płatnościami kartą mBanku. Niewykluczone, że obie awarie są powiązane. Na razie nie wiadomo, kiedy spodziewać się ustąpienia problemów. mBank poinformuje o postępach w kolejnych wpisach na Twitterze.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJest skład polskich skoczków na zawody w Zakopanem. Kiedy i gdzie oglądać?
Następny artykułGmina Miejska Giżycko realizuje projekt grantowy ”DOOR-TO-DOOR”