A A+ A++

Informujemy, że ze względu na awarię aplikacji “ŹRÓDŁO” do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych, nie można załatwić spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego (zablokowana jest możliwość rejestracji zgonów oraz wydawanie wszelkich odpisów) oraz ewidencji ludności i dowodów osobistych (nie można składać między innymi wniosków o dowody osobiste ani o meldunki). Problem nie leży po stronie Urzędu Miasta Żagań, a po stronie operatora. Usterka została zgłoszona, trwają prace nad jej usunięciem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł480 млн лет назад крохотное существо запустило взрыв биоразнообразия на Земле: кто это был
Następny artykułW Częstochowie: Uwaga kierowcy! Zmiana organizacji ruchu w alei Wojska Polskiego