A A+ A++

Jak informuje reporter RMF FM, awaria systemów komputerowych Alior Banku miała miejsce w czwartek w godzinach popołudniowych.

Klienci nie mogli zalogować się na swoje konto przez internet, nie mogli zrobić przelewu, ani zapłacić za zakupy kartą czy telefonem.

“Przepraszamy za niedogodności” – czytamy w poście opublikowanym na profilu banku na Facebooku.

Po godzinie 15.00 bank poinformował, że problem został rozwiązany.

Sygnały o awarii otrzymaliśmy na Gorącą Linię RMF FM. Słuchacze zgłaszali m.in. problemy z działaniem strony internetowej banku, a także aplikacji mobilnej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUwielbiam nową funkcję Spotify. Offline Backup działa świetnie
Następny artykułZalecała je św. Hildegarda. Mają zbawienny wpływ na trzustkę i wątrobę