GoldenEye 007 Remaster wszedł już do oferty Xbox Game Pass. Po początkowej euforii wielu fanów retro grania i Nintendo 64 zadaje jednak pytania o brak trybu 60 fps i sieciowego multiplayera na Xbox One i Xbox Series X|S.
Sytuacja z brakiem sieciowego multiplayera na konsolach Xbox może dziwić. Szczególnie, że taka opcja funkcjonuje w wersji GoldenEye 007 na Switch.
Deweloperzy odświeżonej wersji klasycznej strzelanki FPP z Nintendo 64 są pytani o możliwość dodania rozgrywki wieloosobowej online również na XOne i XSX. Wygląda jednak na to, że brak tej funkcji związany jest z umową, którą wydawca zawarł z Nintendo. Deweloperzy z Code Mysitcs sugerują, że decyzja nie zależy na tym polu do nich. Gdyby jednak była taka możliwość, studio chciałoby wprowadzić rzeczoną funkcję również dla posiadaczy konsol Microsoftu.
Drugi krytykowany element GoldenEye 007 z Xbox Game Pass to animacja działająca tylko w 30 fps – nawet na Xbox Series X. Autorzy tłumaczą, że korzenie tej sytuacji sięgają głęboko w programistycznej strukturze produkcji, mając związek z pierwotną logiką GoldenEye 007 z N64.
„By uzyskać autentyczną reprodukcję gry, musieliśmy użyć emulacji, by odtworzyć pierwotną logikę/design projektu. W teorii można by to wszystko „podkręcić”, ale oryginalna logika była zaprojektowana dla 30 fps i szwankuje gdy generujemy 60 klatek animacji. Wierne odtwarzanie na bazie emulacji jest czasem jak miecz obosieczny” – tłumaczy studio Code Mystics.
To get a fully authentic reproduction, emulation was used to reproduce the original logic/design exactly. It could be overclocked to prevent dips *below* 30 FPS, but the original logic was designed for 30 and malfunctions at 60 FPS. Emulation accuracy can be a double edge sword.
— Code Mystics Inc. (@CodeMystics) January 27, 2023
We’d be excited to get the chance, but it’s not our call.
— Code Mystics Inc. (@CodeMystics) January 27, 2023
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS