A A+ A++

CD Projekt RED niespodziewanie ogłosił kolejne przesunięcie premiery Cyberpunka 2077 tym razem na 10 grudnia (miał on pojawić się 19 listopada), czym wprawił w zdziwienie i złość wielu graczy oczekujących na polską grę. Niektórzy jednak wyraźnie przesadzają stosując się do pogróżek wobec deweloperów odpowiedzialnych za projekt. Potwierdził to w tweecie starszy projektant gry, Andrzej Zawadzki, który napisał, że pracownicy firmy otrzymali groźby śmierci. “Rozumiem, że czujecie się źli oraz rozczarowani i chcecie wyrazić swoje zdanie na ten temat. Jednak grożenie deweloperom śmiercią jest absolutnie niedopuszczalne i po prostu złe. Jesteśmy tylko ludźmi” – napisał Zawadzki. Do sprawy odniósł się także Miles Tost pełniący w studiu rolę starszego projektanta poziomów. Stwierdził on, że nie opóźniają premiery dla zabawy, żeby kogokolwiek zirytować. “Pracujemy nad tym tytułem od przeszło 5 lat. Szansa na debiut jest tylko jedna i chcemy by gra była udana nie tylko dla was, ale również nas” – napisał Tost.

Po opóźnieniu premiery Cyberpunka 2077 deweloperzy ze studia CD Projekt RED zaczęli dostawać groźby od graczy oczekujących na grę.

Oczywiście należy stanowczo potępiać tego typu zachowania. Niestety to nie pierwsza ekipa z branży wirtualnej rozrywki otrzymująca pogróżki. Ostatnim najlepszym przykładem są deweloperzy pracujący nad Spider-Man: Remastered, którzy zmienili model twarzy głównego bohatera, w efekcie spotkało się to ze zdecydowanie negatywną reakcją fanów gry. Powodem trzeciego już opóźnienia premiery Cyberpunka 2077 są nadchodzące konsole nowej generacji. W opublikowanym komunikacie polskie studio przyznało, iż aktualnie to jest właśnie największe wyzwanie, z jakim musi się mierzyć. Cyberpunk 2077 jest przygotowywany dla aż dziewięciu oddzielnych wersji, wliczając do tego wydanie kompatybilne z next genami i zdaniem autorów wszystko musi działać jak należy. 21 dni dodatkowego czasu na doszlifowanie wszystkiego oraz dopięcie na ostatni guzik, ma być więc wystarczające, chociaż biorąc pod uwagę poprzednie obsuwy – fani mogą spodziewać się wszystkiego.

Teoretycznie, bo praktycznie zapewniono, że produkcja jest ukończona i mamy do czynienia z ostatnim opóźnieniem. Adam Kiciński, prezes CD Projekt powiedział, że to sytuacja inna niż poprzednie, bowiem teraz projekt został ukończony dzięki czemu jest w pełni grywalny na PC oraz konsolach i co ciekawe wydanie go 19 listopada było realne, aczkolwiek więcej dodatkowego czasu jedynie pomoże Redom. Michał Nowakowski, członek zarządu firmy stwierdził, że chodzi o poprawę jakości oraz usunięcie drobnych błędów. Gra dostanie też patcha Day0, który zajmie się najbardziej palącymi kwestiami. Oczywiście oby lata oczekiwania były tego warte, a Cyberpunk 2077 był grą na miarę Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułControl Ultimate Edition od dziś na Nintendo Switch. Hitman 3 w drodze
Następny artykułLech poważnie osłabiony przed meczem z Rangers FC w Lidze Europy