A A+ A++

Audi e-tron GT

mat. prasowe

Audi RS e-tron GT

Audi RS e-tron GT

mat. prasowe

Poza tym, e-tron GT nie tylko szybciej jeździ, ale i może dalej zajechać. Akumulatory odchudzono i polepszono ich gęstość energii. Pojemność brutto to 105 kWh (pojemność użyteczna: 97 kWh). Zoptymalizowano chłodzenie ogniw i polepszono działanie systemu predykcyjnego zarządzania temperaturą – wszystko po to, by samochód oferował większy zasięg i większą moc ładowania w każdych warunkach. Teraz sięga ona 320 kW (przed liftingiem mówiliśmy o 270 kW), co oznacza, że gdy znajdziemy odpowiednio szybką ładowarkę, możemy uzupełnić energię od 10 do 80 proc. zaledwie w 18 minut. Maksymalny zasięg e-trona GT to 609 km. Mocniejsze odmiany przejadą nieco mniej.

Audi e-tron GT

Audi e-tron GT

mat. prasowe

To nie koniec zmian. Nowe zawieszenie pneumatyczne z dwukomorową, dwuzaworową technologią ma poprawić zachowanie samochodu w zakrętach, jednocześnie nie odbierając komfortu jazdy. W opcji dostępne jest jeszcze bardziej zaawansowane zawieszenie aktywne, właściwie eliminujące przechyły nadwozia i błyskawicznie zmieniające wysokość prześwitu, by kier … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAmerykanie będą testować broń hipersoniczną w Australii
Następny artykułRosjanie zrzucają 113 potężnych bomb dziennie. Oto skutki