A A+ A++

Team Asobi może świętować duży sukces swojej najnowszej gry, lecz to nie koniec. Astro Bot ma otrzymać jeszcze kilka ciekawych dodatków. Studio nawet rozważa przygotowanie kontynuacji.

Astro Bot cieszy się wielką popularnością, a na efekty prac pomysłowego studia PlayStation pozytywnie zareagowali nie tylko gracze, ale i recenzenci, wystawiając grze znakomite oceny. To duży sukces Team Asobi i PlayStation, które w 2024 roku nie mogło pochwalić się zbyt wieloma kapitalnymi projektami zrealizowanymi przez wewnętrzne zespoły.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na temat planów dotyczących rozwoju produkcji oraz potencjalnej kontynuacji wypowiedział się Nicolas Doucet. Reżyser Astro Bot i szef studia w wywiadzie z redakcją Quest Daily wspomniał, że Astro Bot jeszcze w tym roku doczeka się całkiem sporej nowej zawartości.

Twórcy chcą zrealizować darmowe dodatki, wśród których znajdą się nowe VIP Boty, nowe tryby (Challenge, Speedrun), a nawet tabele wyników. Wiele na to wskazuje, że fani będą się ścigać w poszczególnych lokacjach.

Dyrektor kreatywny Nicolas Doucet potwierdza, że darmowe DLC do Astro Bot będzie zawierać nowe boty VIP do ratowania postaci, które jeszcze nie pojawiły się w grze!

  • Darmowe DLC
  • Poziomy wyzwań i speedrun
  • Tablice wyników
  • Nowe boty VIP
  • Już w tym roku!

Nicolas Doucet nie chciał jeszcze wchodzić w szczegóły, o jakich robocikach dokładnie mowa, ale gracze dostrzegli pewną ciekawostkę – w napisach końcowych pojawiają się podziękowania dla zewnętrznych deweloperów oraz wydawców, których bohaterowie wciąż nie zagościli w Astro Bocie.

Napisy końcowe trzykrotnie odnoszą się do Ubisoftu, dziękując za wykorzystanie postaci z trzech IP (Assassin’s Creed, Beyond Good & Evil i Rayman), co więcej, nie brakuje także wzmianek o takich tytułach jak Croc, Worms, Stellar Blade i Rise of the Ronin. Aktualnie gracze nie mogą natrafić na bohaterów z tych tytułów.

Nicolas Doucet podczas rozmowy z SkillUp’s Friends Per Second wyjaśnił, że Astro Bot 2 musi być czymś świeżym, co może być pewnym wyzwaniem dla zespołu. Studio nie planuje przygotować więcej tego samego.

Wykorzystanie postaci od podstaw jest naprawdę, naprawdę trudne, jeśli myślisz o jakiejkolwiek własności intelektualnej. IP Astro jest oczywiście bardzo elastyczne, więc będziemy nadal myśleć o pomysłach na gry. To musi być coś świeżego. To również jest dla nas bardzo ważne. Nie chcemy robić tego samego, [jak Astro Bot] 1.5. Czas pokaże.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCiemna strona sztucznej inteligencji. Nie chodzi o utratę pracy
Następny artykułPoszukiwany, bez uprawnień i pod wpływem alkoholu