Assassin’s Creed Valhalla otrzymał dwa dni temu łatkę 1.1.1, która znacząco poprawiła stabilność produkcji na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5.
W przypadku tej pierwszej platformy nareszcie wyeliminowano tzw. mikro-lagi (zatrzymywanie się na ułamek sekundy obrazu przez zbyt duże obciążenie procesora) prześladujące posiadaczy Valhalli w wersji na PC niemalże od pierwszego dnia premiery. Na poniższych dwóch materiałach możecie je z ogromną łatwością zauważyć, a jeśli nie, to zobaczcie, ile sekund szybciej ukończono test wydajnościowy w wersji 1.1.1 w porównaniu z tą premierową – 1.0.2.
Z kolei trzeci poniższy materiał pokazuje frame rate Assassin’s Creed Valhalla na PlayStation 5. Wcześniejsza wersja produkcji miała problem z utrzymanie stałych 30 klatek na sekundę w trybie graficznym, lecz teraz ten problem wyeliminowano. Można jednak odnieść wrażenie, że tytuł na next-genie Sony prezentuje się teraz ciut gorzej, więc możliwe, że Ubisoft obniżył jakieś ustawienia graficzne, aby zaoferować murowane 30 FPS-ów na PS5.
[embedded content]
[embedded content]
[embedded content]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS