A A+ A++

Arkadiusz Nowiński za kierownicą polskiego oddziału Volvo usiadł w 2008 roku. W tamtym okresie firma sprzedała nad Wisłą ledwie 4400 aut rocznie, ale nowy szef docisnął gazu i podkręcił wyniki. Od 2009 roku SUV XC60 jest najchętniej wybieranym modelem segmentu premium. Volvo XC40 zdobyło pozycję lidera w kategorii mniejszych SUV-ów z wyższej półki. Mimo kryzysu wywołanego pandemią polski przyczółek szwedzkiej marki w zeszłym roku odnotował wynik niemal identyczny do rekordowego 2019 roku, mniejszy jedynie o 0,45 proc., gdy cały rynek aut osobowych skurczył o jedną piątą.


Arkadiusz Nowiński

/

Volvo


czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzpital w Wołominie punktem szczepień populacyjnych
Następny artykułPubliczny Terminal Promowy w idei #greenport