A A+ A++

Oczywiście takie motocykle miałyby przede wszystkim być skierowane do klientów w Indiach. To właśnie tam miałyby być produkowane. Jak tłumaczy Diego Graffi, prezes Piaggio India, dziś jednoślady produkowane w tym azjatyckim kraju mogą konkurować jakością z wytwarzanymi w Europie, więc nowe “300” będą sprzedawane też na Starym Kontynencie. Dla włoskiej firmy taka lokalna produkcja będzie też najbardziej opłacalna.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Uważam, że to pabianiczanie nakręcili tę całą drakę w wydziale komunikacji” – twierdzi mieszkaniec naszego miasta
Następny artykuł70 proc. produktów poddanych testom nie spełnia norm UE. Związki rakotwórcze w balonach