A A+ A++

Każdemu zależy na jak najszybszym odbiorze mieszkania. W usprawnieniu procesu pomocna okazuje się technologia.

Autor: Housemarket.pl 27 sierpnia 2021 14:16

BauApp to mobilna aplikacja służąca do digitalizacji procesów na budowach, w ramach swojego rozwiązania oferuje także moduł poświęcony właśnie odbiorom mieszkań. Jest on używany przez 70 pro. klientów deweloperskich BauApp.

– Proces odbiorów lokatorskich często bywa skomplikowany. Niestety wielokrotnie komplikują go sami klienci zgłaszając mnóstwo usterek, w tym także tych niezasadnych. Niezależnie od tego każda usterka powinna znaleźć się w protokole odbioru mieszkania. Deweloper powinien móc taki protokół sprawnie udostępnić zainteresowanym stronom i w krótkim czasie wrócić z informacją zwrotną o czasie i statusie ich wykonania. Obecnie większość deweloperów niestety nie korzysta z narzędzi, które mogą usprawnić ten proces, pomimo dostępności takich narzędzi na rynku – mówi Paweł Smolarek, dyrektor ds. nowych technologii w BauApp Polska.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Uwzględnienie wszystkich ustaleń w protokole odbioru w ramach BauApp może być również pomocne w okresie rękojmi. Aplikacja przez kilka lat (standardowo 5 lat) archiwizuje i przechowuje wszystkie usterki. Dzięki temu możliwa jest szybka weryfikacja czy były one już zgłaszane, kto je wykonywał, jaki był ich koszt i w jakim czasie zostały wykonane. Taka transparentność ze strony dewelopera powinna być standardem na rynku. Szczególnie, że rozwiązanie to jest już powszechnie dostępne dzięki budżetowej aplikacji mobilnej BauApp stworzonej z myślą o polskim rynku nieruchomości i sektorze budowlanym.

Wsparcie cyfrowych rozwiązań w trakcie odbiorów lokatorskich niesie za sobą wiele korzyści, zarówno dla deweloperów, jak i kupujących. Dzięki BauApp nabywcy mieszkań podczas całego procesu przekazania lokalu mogą otrzymywać natychmiastowy raport online oraz listy kontrolne zamiast odręcznych, często własnych, notatek i zdjęć. Aplikacja rejestruje cały proces generując raporty z początku zgłoszenia, realizacji napraw oraz protokół z wykonania prac.

Aplikacja jest elastycznym narzędziem, które poza szeroką funkcjonalnością także ogranicza poziom dostępu do dokumentacji zgodnie z obszarem potrzebnym danemu użytkownikowi. W związku z tym nabywcy mieszkań mogą mieć dostęp wyłącznie do modułu związanego z odbiorem mieszkań.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProtokół Nr 40- 14.07.2021r
Następny artykułRepertuar kina Sokół (od 27 sierpnia do 2 września)