A A+ A++

Aplikacja PeoPay KIDS Banku Pekao S.A., czyli narzędzie do edukacji finansowej najmłodszych, została nominowana w kategorii „Best e-banking implementation” w konkursie e-Commerce Polska awards 2021. Laureatów dziewiątej edycji tego prestiżowego wydarzenia poznamy 23 września.

Pakiet PeoPay KIDS wraz z aplikacją mobilną to produkt kierowany do najmłodszych odbiorców – dzieci w wieku 6-13 lat oraz ich rodziców i opiekunów. Dzięki funkcjom wirtualnych trenerów czy skarbonek rozwiązanie ma pomóc w edukacji finansowej, wprowadzając dziecko w skomplikowany świat finansów i ucząc podstaw rozsądnego gospodarowania pieniędzmi.

E-Commerce Polska awards to najważniejszy konkurs dla branży e-commerce w Polsce. Jego laureatami każdego roku są największe i najbardziej innowacyjne firmy oraz instytucje. Jak przyznają organizatorzy, celem konkursu jest uhonorowanie marek wyróżniających się wizją, otwartością na nowe technologie i sukcesami e-biznesowymi.

Te kryteria z pewnością spełnia Bank Pekao S.A., który, sięgając tradycją 1929 roku, pozostaje liderem w dziedzinie tworzenia i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w bankowości. To właśnie Pekao S.A. uruchomił pierwszy w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową i zastosował w praktyce biometrię w bankowości.

Rok temu Bank Pekao S.A. zaproponował kolejne, przełomowe rozwiązanie – aplikację PeoPay KIDS. I to właśnie ona powalczy o nagrodę w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 w kategorii „Best e-banking implementation”.

Aplikacja połączona jest z bankowością mobilną i internetową rodzica, dzięki czemu może on sprawować dyskretny nadzór nad wydatkami swojego dziecka, sprawdzając jego oszczędności, zezwalając na niektóre funkcje lub akceptując przelewy wychodzące i płatności. Pakiet pozwala również na otrzymywanie kieszonkowego przelewem, więc dzieci wraz z rodzicami mogą lepiej planować swoje wydatki, ucząc się oszczędzania oraz przedsiębiorczości już od najmłodszych lat.

Aplikacja jest stale rozbudowywana o kolejne innowacyjne funkcje. Jej młodzi użytkownicy mogą obecnie zalogować się do niej przez odcisk palca lub zdjęcie twarzy. To istotny wkład w promowanie w polskiej bankowości technologii biometrycznych, które, jak zgodnie przyznają eksperci, z czasem zastąpią tradycyjne formy korzystania z płatności bezgotówkowych.

PeoPay KIDS zdążyła już zyskać uznanie ekspertów i jury licznych konkursów branżowych. W kwietniu br. międzynarodowa organizacja non-profit skupiająca ekspertów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego EFMA przyznała aplikacji tytuł „Innowacji Miesiąca”. Bank Pekao jako operator PeoPay KIDS został również wyróżniony w konkursie „Przedsiębiorca Roku UW”, organizowanym przez Wydział Zarządzania warszawskiej uczelni.

Laureatów IX edycji konkursu e-Commerce Polska awards poznamy na uroczystej gali w Warszawie 23 września.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPogotowie przeciwpowodziowe w Bochni, gm. Bochnia i gm. Łapanów
Następny artykułTokio 2020: Polki na szóstej pozycji w Madisonie