Jak mówić o raku, a jak o oszczędzaniu wody?
Profilaktyka nowotworowa, promocja rodzimej turystyki, zachęcenie do przyjęcia proekologicznych postaw, edukowanie w zakresie zasad zdrowego żywienia czy też przetrwania ataku terrorystycznego… to tylko nieliczne przykłady ważnych tematów projektów realizowanych przez APLAN MEDIA. Agencja jest ekspertem w obszarze promocji Funduszy Europejskich i zmian zachodzących dzięki nim w kolejnych województwach. Przez dwa lata była również głosem Komisji Europejskiej w mediach społecznościowych.
Punktem wyjścia w komunikacji zawsze powinien być człowiek – jego potrzeby, przyzwyczajenia. Kampanie muszą być maksymalnie inkluzywne, transparentne, szanujące każdego obywatela. Nie można stawiać na silną kontrowersję, nieodpowiedni język lub celebrytów budzących dyskusyjne opinie. Jednak to właśnie wysoka jakość zbieżna z działaniami topowych marek, zaskakiwanie odbiorców, podążanie za trendami i zmianami społecznymi leżą u podstaw sukcesu APLAN MEDIA. Każda kampania agencji łączy kreatywność, merytorykę, egalitarność, pozwalając na osiągnięcie świetnych rezultatów oraz zasięgów. Przykładem są cenione przez branżę liczne produkcje filmowe, które dzięki angażującej, emocjonalnej narracji i popkulturowym odniesieniom, odmieniły spojrzenie na spoty podmiotów sektora publicznego.
Kampaniom publicznym niejednokrotnie przyświecają szlachetne cele (np. poprawa jakości życia i zdrowia Polaków, poziomu edukacji, bezpieczeństwa, ochrony środowiska). Charakteryzuje je też złożoność realizacji oraz długofalowość projektów. W odróżnieniu od sektora prywatnego, marketing sfery publicznej niekoniecznie koncentruje się na zyskach, ale na dostarczeniu wartości społecznej. To idee i wiedza stają się produktem. Zarządzanie wizerunkiem oraz komunikacją ministerstw, JST, spółek lub instytucji to niezwykle odpowiedzialne zadanie. Bez dogłębnego researchu, merytoryki zaprezentowanej w maksymalnie atrakcyjny i … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS