Jak podało wcześniej biuro prasowe Answear.com, transakcja ma wzmocnić pozycję tej platformy jako jednego z wiodących podmiotów branży fashion e-commerce, działającego na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz samej marki Answear jako premium fashion & lifestyle. Ma też pozwolić na rozszerzenie działalności firmy o nowy segment i grupy klientów. Spółka widzi przy tym duży potencjał w segmencie premium sneakers & streetwear i liczy na wzajemne wykorzystanie mocnych stron.
– Spodobały nam się brandy, które przede wszystkim wyróżniają się unikalną ofertą premium streetwear & sneakers. Dzięki temu połączeniu poszerzamy obszar naszej działalności i możliwość dotarcia do nowych grup klientów z dedykowanymi liniami produktowymi, w tym Gen Z czy klientów zainteresowanych produktami z półki premium i produktów luksusowych. Wszelkie prognozy zakładają dynamiczny wzrost rynku produktów premium, w co my również wierzymy i uważamy, że ta transakcja pozwoli nam jeszcze szybciej wejść w ten segment i skutecznie się w nim rozwijać – mówi Krzysztof Bajołek, prezes Answear.com.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS