Reserved coraz częściej podejmuje współprace z influencerkami przy tworzeniu kolekcji, m.in. Moniką Brodką czy Blancą Miro. Marka sięga też po trend co-creation, zapraszając m.in. pokolenie Z do współtworzenia ubrań. Jak Reserved angażuje swoją społeczność do współtworzenia marki?
Co-creation to trend, który coraz częściej pojawia się w biznesie. Influencerzy czy konsumenci pomagają markom w tworzeniu nowych kolekcji, produktów czy usług. Szczególnie rozpowszechnił się w branży odzieżowej, czego dobrym przykładem jest marka Reserved.
– Już kilka lat temu zaczęliśmy współpracę z polskimi projektantami. Mamy na koncie współpracę m.in. z duetem Paprocki & Brzozowski czy Gosią Baczyńską. Współpracowaliśmy też z pokoleniem Z przy naszej kolekcji RE.DESIGN by Polish Gen Z, a także influencerkami Moniką Brodką czy Blancą Miro – mówi Anna Sołtys, Collection Director w LPP S.A.
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Anną o tym, czym jest trend co-creation, jak wdrożyć go do swojej organizacji i jak współpracować z influencerami przy tworzeniu kolekcji. Sprawdź koniecznie.
Anna Sołtys to manager w branży fashion z kilkunastoletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w budowaniu strategii produktowych, procesach tworzenia kolekcji oraz zarządzaniu zespołami kreatywnymi. Od 2005 r. związana jest z największą polską firmą odzieżową – LPP. Aktualnie Dyrektor Biura Produktowego Reserved w Warszawie, gdzie zarządza zespołem, który tworzy kolekcje specjalne, wizerunkowe i ekologiczne tj. Premium i Eco Aware. Odpowiada także za innowacyjne projekty modowe tworzone w duchu zrównoważonego rozwoju.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Ten odcinek powstał we współpracy z marką Reserved.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS