Agencja Ancymony ma już 25 lat. To de facto jedna z tych organizacji, które tworzyły marketing w naszym kraju. Przez ćwierć wieku branża ta jednak ulegla sporym zmianom. Jak obecnie wygląda marketing i jak patrzą na niego różne pokolenia marketerów?
Wojciech Kotala to prawdziwy weteran marketingu. W agencji Ancymony działa już od prawie 16 lat i od ponad 10 pełni w niej funkcję CEO. Z kolei Roksana Wantulok – dyrektorka artystyczna Ancymonów – działa w branży nieco ponad 4 lata. Zarówno Wojtek, jak i Roksana prezentują zupełnie inną generację marketerów i dostrzegają w reklamie nieco odmienne aspekty.
– Zastanawiałem się ostatnio, jak to będzie z byciem dalej agencją 360°, bo rynek cały czas się zmienia i to jest wyzwanie. Ilość usług czy touchpointów w marketingu rośnie geometrycznie. Agencje zaczynają już mówić o sobie, że oferują marketing 720°, ale trzeba przyznać – jest coraz trudniej. I nawet, jeśli w agencji pracuje 60, 70 czy 100 osób, to trudno, aby cały zespół znał się na wszystkim. Uważam, że odpowiedzią będzie geek economy, które jest często krytykowane, ale wszystko zależy od tego, jaki masz etos pracy – mówi Wojciech Kotala, CEO Ancymonów.
O tym, jak zmieniał się marketing i praca w agencjach oraz jak nowy narybek dociera się z weteranami rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast. Sprawdź koniecznie.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
Ten odcinek powstał we współpracy z agencją Ancymony.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS