Międzynarodowa sieć
restauracji szybkiej obsługi Wendy‘s, zapowiedziała wejście na polski rynek.
Ruszyła już z rekrutacją franczyzobiorców
i planuje otwierać restauracje w całym kraju.
Wendy‘s to
jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek restauracyjnych na świecie.
W Stanach Zjednoczonych działa już od ponad 55 lat. W 2021 roku zainwestowała w
Wielkiej Brytanii, co było punktem wyjścia do dalszego rozwoju marki w Europie.
Niedawno przedstawiła
plany ekspansji w Rumunii i Irlandii, a teraz zapowiada, że chce podbić również
polski rynek – podają Wiadomoscihandlowe.pl.
Kwadratowe hamburgery w Polsce
Amerykański fastfood zainwestował znaczące środki we
wsparcie rozwoju marki w Europie, m.in. w odpowiedni łańcuch dostaw, regionalne
zespoły operacyjne oraz marketing. Niedawno podpisał też umowy z
franczyzobiorcami w Irlandii, Rumunii i Szkocji, planując otwarcie ponad 100
restauracji na tych rynkach, począwszy od 2025 roku. Aby rozwój w Europie był
szybszy, Wendy‘s już teraz aktywnie rekrutuje franczyzobiorców w Polsce.
– Nie możemy się doczekać, kiedy nasze kwadratowe
hamburgery trafią w ręce polskich konsumentów – mówi Michael Clarke, dyrektor
zarządzający Wendy‘s Europe, cytowany przez Wiadomoscihandlowe.pl
Co można zjeść w Wendy‘s?
Według badań Wendy‘s rynek
burgerów w Polsce wzrósł do ponad 40 proc. względem całkowitej sprzedaży w
restauracjach szybkiej obsługi. Ich sprzedaż w sieciach typu QSR ma wzrosnąć o
65 proc. w ciągu najbliższych pięciu lat, co znacznie zwiększy potencjał
rozwoju Wendy‘s. Według danych firmy ponad 50 proc. polskich konsumentów
deklaruje, że zna markę, a 74 proc. rozważyłoby wizytę w jej restauracjach.
Aktualnie sieć ma ponad 7100 lokali w ponad 30 krajach świata. Znana jest m.in. ze swoich
kwadratowych hamburgerów, kanapek z kurczakiem oraz frytek Hot & Crispy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS