Amerykanie zostali zapytani w ankietach o preferencje jeśli chodzi o wybór nowego samochodu. Wyniki są co najmniej zaskakujące, ponieważ w pierwszej trójce znalazła się marka, której auta… nie istnieją i nie wiadomo czy w ogóle powstaną.
Strategic Vision od prawie 30 lat przeprowadza coroczne badania wśród Amerykanów w kontekście preferencji dotyczących wyboru nowego auta. Jest to część raportu skupiającego się na tendencjach w branży motoryzacyjnej.
Wśród 45 marek samochodów (również tych, które nie są dostępne w USA) umieszczona została firma Apple. Warto zwrócić uwagę, że amerykańskie przedsiębiorstwo oferujące m.in. iPhony czy MacBooki nie sprzedaje samochodów. Nie wiadomo nawet, czy takie auto w ogóle powstaje, choć co jakiś czas pojawiają się wiadomości na temat realizacji takiego projektu.
To jednak najwidoczniej w ogóle nie przeszkadza Amerykanom. Aż 26 proc. ankietowanych wybrało Apple, jako markę, której produkt wzięliby pod uwagę przy wyborze auta. Tym samym firma z nadgryzionym jabłkiem w logo znalazła się na trzecim miejscu, jeśli chodzi preferowane … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS