A A+ A++

Firma Amazon szybko zmieniła swoje główne logo aplikacji do robienia zakupów, po tym jak część klientów i komentatorów orzekła, że ostatnio przeprojektowane logo “przypomina Adolfa Hitlera” – podaje portal BBC News.

Wprowadzona w styczniu ikonka przedstawia pasek niebieskiej, przyciętej w ząbki taśmy do pakowania paczek nad znanym logo “smile” (uśmiech) Amazona.

Ale część obserwatorów przekazała, że tak przycięty pasek przypomina im wąsy Hitlera – podaje BBC News.

Po takiej reakcji klientów gigant technologiczny szybko zmienił nowe logo swej apki, zastępując poprzedni projekt zagiętą niebieską taśmą ze znanym “uśmiechem” Amazona pod spodem.

Amazon przekazał BBC News, że zanim dokonano zmiany, pierwsza ikona została przetestowana w kilku krajach na świecie.

Szefowa agencji brandingowej Coley Porter Bell, Vicky Bullen, oceniła, że “niestety dla Amazona wizualizacja ich taśmy do pakowania na oryginalnym logo będzie natychmiast kojarzona z hitlerowskimi wąsami, bo ten kształt jest na zawsze osadzony w naszej świadomości”. Jak dodała, “nie jest to najlepsze skojarzenie dla marki”.

Logo aplikacji, które pojawia się na smartfonach i tabletach, wcześniej przedstawiało grafikę wózka na zakupy.

Twoja przeglądarka nie wspiera odtwarzacza wideo…

dk/ PAP

Czytaj więcej

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi newsami?

Jesteśmy w aplikacji na Twój telefon. Sprawdź nas!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTragedia na trasie Mielec – Połaniec. Nie żyje rowerzystka
Następny artykułNiemcy. Niezbędna rejestracja i podanie danych, aby iść do sklepu