A A+ A++

Jeff Bezos, właściciel Amazona, kupił „The Washington Post” w 2013 r. Od sześciu lat dziennik nie ustaje w atakach na Polskę. Trudno oczywiście wymagać od właściciela mediów narzucania im jakiejkolwiek narracji politycznej, ale nie ulega wątpliwości, że linia redakcyjna pism na całym świecie nierzadko jest związana ze światopoglądem wydawcy, a ten bez wątpienia jest tutaj liberalny i w przypadku Europy Środkowej z większą sympatią spogląda na kosmopolityczne czy lewicowe formacje polityczne. Przykłady? Kilka miesięcy temu gazeta tak pisała o wygranej w wyborach prezydenta Andrzeja Dudy: „Kampania wyborcza była paskudną wojną kulturową, w której Duda i jego zwolennicy zaatakowali Trzaskowskiego antysemityzmem, ksenofobią i homofobią […]”. Dalej padły słowa o agresywnej linii anty-LGBT, co miało mobilizować „starszych, pobożnych katolickich wyborców na rzecz Dudy”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrofeo Alfredo Binda 2021. Dzień Elisy Longo Borghini. Niewiadoma tuż za podium
Następny artykułNajlepsze filmy o Rzymie – TOP 10 – Ranking