A A+ A++

Niektórzy zapaleni fani gier wideo zamówili swoje egzemplarze PlayStation 5 w brytyjskim oddziale Amazonu. Niestety, ale spora część osób (w tym dziennikarka zagranicznego portalu The Guardian) zamiast next-gena Sony otrzymało m.in. karmę dla zwierząt. I to najgorszej jakości.

Przedsiębiorstwo handlowe mogło w tej sytuacji przeprosić zawiedzonych klientów, którzy – przez głupie błędy sklepu – nie otrzymały tak mocno wyczekiwanego urządzenia. Oprócz zwrócenia pieniędzy, Amazon wysłał w dniu dzisiejszym do poszkodowanych e-maila, który informuje ich, iż gdy tylko otrzymają kolejną dostawę egzemplarzy PlayStation 5, mogą zarezerwować po jednej sztuce dla każdej osoby, która nie otrzymała zgodnego z zamówieniem produktu.

Klienci muszą jedynie zgodzić się na obciążenie rachunku w koncie bankowym, co da platformie jasno do zrozumienia, iż są w dalszym ciągu zainteresowani PS5. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMIĘDZYRZECZ: Będzie ślisko i niebezpiecznie – opady marznące powodujące gołoledź już w czwartek i w piątek.
Następny artykułKolejna chińska sonda na Księżycu