Amazon.pl uruchomił sklep Polskie Marki, aby
zwiększyć widoczność produktów od rodzimych przedsiębiorców i pomóc im
rozwinąć się w e-commerce, podała platforma. Przedsiębiorcy
mogą udostępniać produkty klientom w 9 sklepach Amazon w Europie.
“Amazon.pl uruchomił sklep Polskie Marki kierując się lokalnym
sentymentem konsumentów. Specjalna przestrzeń ma zapewnić promocję i
wsparcie rodzimych przedsiębiorców działających w e-handlu. To kolejna
zachęta dla krajowych MŚP do spróbowania sił w e-handlu i przełamania
stereotypu, że ich biznes jest za mały, aby odnieść sukces na
marketplace – jak twierdzi blisko co trzeci przedsiębiorca zapytany
podczas badania MŚP przeprowadzonego przez Ariadnę na zlecenie Amazon.
Dla 24% ankietowanych barierą są także wysokie koszty oraz brak
własnego, wystarczająco rozbudowanego zaplecza logistycznego (21%) –
czytamy w komunikacie.
W sklepie Polskie Marki na Amazon.pl dostępnych jest ponad
tysiąc rodzimych brandów, oferujących produkty z wielu branż, w tym
wyposażenia domu, kosmetycznej, odzieżowej czy artykułów dla dzieci.
Klienci znajdą tu zarówno znane polskie marki, jak i produkty wytwarzane
przez lokalnych rzemieślników oraz małych i średnich przedsiębiorców z
Polski, którzy dopiero odkrywają potencjał e-commerce, podano także.
“Unikalność oferty Amazon dla sprzedawców polega na tym, że
rejestrując się i dodając swoje produkty na Amazon.pl, przedsiębiorcy
mogą w łatwy sposób udostępniać je klientom w 9 sklepach Amazon w
Europie. Mogą również liczyć na pomoc w zakresie realizacji zamówień i
liczne okazje sprzedażowe. Jednocześnie – rozpoczynając współpracę z
Amazon, sprzedawcy mogą wybrać samodzielną obsługę zamówień lub
skorzystać z globalnej sieci dystrybucji w ramach programu Fulfilment by
Amazon (FBA). W ramach tego modelu zajmuje się w imieniu
przedsiębiorców całą logistyką – odbiorem, przechowywaniem, pakowaniem i
dostarczaniem produktów, jak również obsługą klientów i zwrotów –
pozwalając im skupić się na swojej głównej działalności oraz rozwoju
oferty” – czytamy dalej.
“Wiemy, że czasem najtrudniej jest zacząć, dlatego oferujemy także
specjalne zachęty w postaci zniesienia opłat i prowizji na start, czy
pomoc w zarządzaniu logistyką w ramach naszego modelu Fulfilment by
Amazon – tak, by sprzedawcy koncentrowali się wyłącznie na przygotowaniu
atrakcyjnej oferty i wystawieniu jej w serwisie, a kwestie logistyczne i
obsługę klienta mogli pozostawić nam” – powiedziała head of Marketplace
Amazon.pl Janina Rampp, cytowana w komunikacie.
W 2023 r. do rąk klientów Amazon trafiło ponad 30 mln produktów od
polskich przedsiębiorców, czyli średnio jeden na sekundę. Wartość ich
międzynarodowej sprzedaży przekroczyła 4,7 mld zł, wskazano również.
Amazon działa w Polsce od 2014 r. Do 2022 roku stworzył i wspierał
ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy, m.in. w centrach
logistycznych, a także w biurze Amazon Web Services (AWS) w Warszawie
oraz w Amazon Development Center Poland (ADCP) w Gdańsku, Krakowie i
Warszawie.
(ISBnews)
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS