Prime Day w Amazonie to – obok “gorączki przedświątecznej” i Cyberweek – najważniejsza akcja promocyjna w roku. Po raz pierwszy miała miejsce w 2015 r., a wymyślona została po to, by zwiększyć ruch latem, które charakteryzuje się słabszymi wynikami sprzedażowym.
Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem, więc od 2019 r. wydłużono ją do dwóch dni. Miarą sukcesu niech będzie to, że zeszłoroczny Amazon Prime Day przyniósł gigantowi większy obrót niż Black Friday i Cyber Monday razem wzięte.
W tym roku promowane mają być produkty oferowane przez małych i średnich sprzedawców.
Zanim akcja Amazona to swoją akcję wyprzedażową przeprowadza w Polsce Allegro. Smart Week zaplanowano w dniach od 28 września do 4 października.
Wkrótce obie platformy sprzedażowe mogą zacząć ostro rywalizować nad Wisłą. W branży mówi się, że Amazon może rozpocząć działalność w Polsce jeszcze w październiku. Dziś Polacy mogą korzystać z zagranicznych wersji serwisu.
Epidemia otworzyła Polakom oczy. “Ludzie poznali wartość pracy sprzedawcy”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS