A A+ A++

Digital Commerce 360 zwraca też uwagę, że nawet mniej znane w skali światowej marketplace’y rosną teraz w imponującym tempie – przychody Etsy w USA i serwisu Ozon w Rosji podwoiły się w ubiegłym roku.

Sklepom internetowym, w tym prowadzonym przez znane marki, trudno jest z nimi konkurować.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTo nie jest nudny film o gminie. Krzysztof Kiziewicz oraz Radovan Lee nakręcili “Piosenkę wasilkowską”.
Następny artykułTo już koniec sezonu płockich wioślarzy. Ile zdobyli medali?