A A+ A++

Na polskim rynku od pewnego czasu prym w tej kwestii wiedzie Allegro, które dba o to, by jej spoty były pełnymi historiami, zamkniętymi w krótkometrażowych filmach. Niekwestionowanym hitem marki była reklama z 2016 r., w której główną rolę grał dziadek, który uczy się angielskiego, by wylecieć do Londynu i móc się spotkać z wnuczkiem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW weekend w tv i na VOD: Szukając siebie
Następny artykułNABE, flagowy projekt resortu aktywów, zmiażdżone w konsultacjach rządowych