All in! Games zaprezentowało zaktualizowany harmonogram wydawniczy. W samym tylko 2021 roku znalazło się 20 pozycji, a kilka kolejnych jest już zaplanowanych na lata 2022-2023.
“Plan na ten rok jest bardzo ambitny, więc czeka nas pracowity oraz emocjonujący okres. Wczoraj wydaliśmy jedną z naszych kluczowych gier, czyli Paradise Lost i w kolejnych tygodniach oraz miesiącach będziemy informować o datach kolejnych premier” – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games.
Wkrótce pojawią się dodatki DLC dla dwóch najlepiej sprzedających się tytułów krakowskiej spółki, czyli Ghostrunnera i Tools Up! Obie gry cieszą się popularnością i nie są to jedyne dodatki, jakie zostały dla nich zaplanowane. Jesienią ukaże się największy, praktycznie podwajający czas gry produkcji studia One More Level.
“Nie możemy też zapominać o wersji Ghostrunnera na PlayStation 5 i Xbox Series X, która pojawi się w trzecim kwartale, a także o nadchodzącym wydaniu na platformę Amazon Luna. Wszystkie te działania sprawiają, że szacunki na poziomie miliona sprzedanych kopii cyberpunkowej gry w samym 2021 nie są przesadzone, a nawet mamy nadzieję na więcej” – dodaje Piotr Żygadło.
Przede wszystkim jakość
Łącznie, w harmonogramie na 2021 rok znalazło się aż siedem DLC oraz siedem zupełnie nowych tytułów: wydany 24 marca Paradise Lost, łączący świat gier i muzyki Of Bird and Cage, głośne Chernobylite i War Mongrels, mocno oczekiwany Alaloth: Champions of The Four Kingdoms, a także dwa projekty, których szczegóły zostaną ogłoszone w późniejszym czasie. Do tego dochodzi next-genowa wersja Chernobylite, Paradise Lost na Nintendo Switch, a także gry, które z bardzo dobrymi opiniami wyjdą z Wczesnego Dostępu, czyli Arboria i Fort Triumph.
“W naszych działaniach stawiamy przede wszystkim na jakość, więc cieszą wysokie oceny jakie otrzymują nasze tytuły we Wczesnym Dostępie na Steam. Zarówno Chernobylite, Fort Triumph, jak i Arboria mają ponad 73% pozytywnych opinii. Inne nasze gry, które w ostatnich miesiącach trafiły na rynek, czyli Ghostrunner oraz Metamorphosis również są bardzo pozytywnie oceniane. To pokazuje, że nasz proces wydawniczy, obejmujący m.in. produkcję i współpracę z deweloperami, działania Quality Assurance i User Experience, stoi na najwyższym poziomie. Jesteśmy przekonani, że wszystkie kolejne wydawane przez nas tytuły zaspokoją oczekiwania graczy i znajdą szerokie grono odbiorców” – tłumaczy Piotr Żygadło.
Rozwój w każdym zakresie
Poza główną działalnością wydawniczą, spółka będzie w 2021 kładła jeszcze większy nacisk na inne obszary funkcjonowania, takie jak ogłoszona już budowa grupy kapitałowej, zaangażowanie w e-sport, a także doskonalenie procesów związanych z relacjami inwestorskimi.
“Zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotna jest transparentność i regularne informowanie naszych akcjonariuszy oraz potencjalnych inwestorów o bieżących wydarzeniach w spółce. Z tego powodu chcemy udoskonalić naszą komunikację z otoczeniem. Chcemy też usprawnić w miarę możliwość proces raportowania sprzedaży naszych gier. Trzeba jednak mieć przy tym świadomość, że nie na wszystko … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS