A A+ A++

​Od familijnego remontu domu w Tools Up!, przez ghostrunnerowy parkour w cyberpunkowej dystopii po mroczne tajemnice czarnobylskiej zony w Chernobylite – All in Games! nie zwalnia tempa. Polski wydawca obchodzi właśnie swoje 3. urodziny i dzieli się planami na przyszłość.

3 lata temu All in! Games stawiało pierwsze kroki na polu wydawania gier wideo, a w pierwszym roku aktywności Polacy wydali m.in. Tools Up!. Po imprezową grę o remoncie domów (a w DLC ogrodów) sięgnęło do tej pory ponad 250 tys. osób.

Przez 3 lata od założenia firmy łączna sprzedaż wszystkich gier All in! Games przekroczyła pułap 2 mln, z czego w samym nieskończonym roku 2021 produkcje polskiego wydawcy rozeszły się w milionowym nakładzie.

Ta tendencja wzrostowa ma też swoje odzwierciedlenie w dodawaniu produkcji polskiej firmy do wishlisty na Steam, gdyż do dziś były one dodano ponad 3,6mln razy.

Od skromnych początków krakowskiego wydawcy, jego portfolio rozrosło się do 17 tytułów z różnych gatunków oraz 17 dodatków w formie DLC. Od produkcji familijnych jak Tools Up! lub Lumberhill, przez ucztę dla soulsowych wyjadaczy w Arborii, po klimaty postapokaliptyczne w Paradise Lost czy gry nawiązujące do klasyki literatury jak Metamorphosis (nagradzane za wybitną ścieżkę dźwiękową) All in! Games kontynuuje dywersyfikację portfolio i buduje doświadczenie by dotrzeć do każdej grupy graczy.

W struktur … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiłkarskie jaja w Glasgow. Idealna „asysta” (video)
Następny artykułNa progu pełni