rozwiń ›
Alfa Romeo Quadrifoglio Super Sport
Od premiery Giulii i Stelvio minęło już dobre kilka lat, ale Włosi nadal nie planują wysyłać tych modeli na emeryturę. Zamiast tego, zaprezentowali nową, ściśle limitowaną edycję sportowych wariantów Quadrifoglio. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Super Sport i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Super Sport mają 520 KM i przyspieszają do setki w czasie krótszym, niż ten potrzebny na przeczytanie ich dość długich nazw.
Topowe modele, osadzone na tylnonapędowej platformie Giorgio najlepiej poznawać zza kierownicy. Jak jeździ tylnonapędowa Giulia, która zajmuje dziś miejsce w bardzo ekskluzywnym gronie w 100% spalinowych sedanów o szalonej mocy?
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Super Sport
Giulia Quadrifoglio dała się już poznać jako bliski konkurent BMW M3. Nie ma co ukrywać, że premiera auta, która miała miejsce prawie 9 lat temu, przyciągnęła uwagę fanów bawarskiej dywizji M. Włosi zaprezentowali wtedy auto o proporcjach i osiągach bardzo zbliżonych do ówcześnie aktualnego modelu BMW M3 F80. “Cywilna” wersja Giulii również rywalizowała ze swoim niemieckim odpowiednikiem, czyli BMW serii 3 F30.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS