A A+ A++

Zgodnie z przepisami ustawowymi właściciele nieruchomości mają obowiązek jej przyłączenia do sieci kanalizacyjnej, a jeśli takiej nie ma, do posiadania zbiornika bezodpływowego nieczystości ciekłych lub przydomowej oczyszczalni ścieków i systematycznego ich opróżniania.

Usługi wywozu mogą być wykonywane tylko przez firmy posiadające odpowiednie zezwolenie, a właściciel nieruchomości musi udokumentować korzystanie z takich usług przez okazanie umowy lub faktur.

Formularz zgłoszenia można pobrać ze strony: ejozefow.pl i po wypełnieniu złożyć w urzędzie miejskim osobiście lub przesłać pocztą.

Termin składania zgłoszeń upływa 31 marca. 15 kwietnia pracownicy urzędu miejskiego rozpoczną kontrole umów na na wywóz nieczystości. W pierwszej kolejności będą one obejmować te nieruchomości, które nie są podłączone do sieci kanalizacyjnej, a ich właściciele nie złożyli odpowiedniego zgłoszenia.

Jednocześnie samorząd przypomina, że osoby, które jeszcze nie mają podpisanych umów na opróżnianie zbiorników bezodpływowych, powinny to zrobić jak najszybciej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiękne akcje i gole. Mbappe i Messi błyszczeli w meczu z Olympique Marsylia [WIDEO]
Następny artykułInterwencja służb na os. Złote Łany. Mężczyzna zmarł