Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 329/2021
Wójta Gminy Lidzbark Warmiński
z dnia 10 sierpnia 2021 r.
w sprawie przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w likwidowanej jednostce w Szkole Podstawowej w Kłębowie.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1372 ze zm. ), art. 26 ust. 4 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 217 ze zm.), w związki z uchwałą nr XXVII/203/2021 Rady Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 27 maja 2021 roku w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej im. Ks. Bpa gen. broni Tadeusza Płoskiego w Kłębowie zarządzam co następuje:
§ 1
Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Szkole Podstawowej w Kłębowie przez Komisję Inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:
1. Maria Śliwińska- Przewodnicząca
2. Bogumiła Gromadzka- Członek
3. Elżbieta Pergoł- Członek
w terminie od dnia 11.08.2021 r. do dnia 30.08.2021 r. wg harmonogramu inwentaryzacji stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Powołuję zespół spisowy dla przeprowadzenia spisu z natury zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.08.2021 r.
§ 4
Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:
- Środki trwałe,
- Pozostałe środki trwałe,
- Należności i zobowiązania z tytułów publicznoprawnych,
- Środki pieniężne na rachunkach bankowych.
§ 5
- Składniki majątku w § 4 pkt. 1,2 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
- Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 4 pkt. 3, 4 dokonuje się drogą weryfikacji danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz potwierdzenia sald od kontrahentów.
- Inwentaryzację w drodze weryfikacji sald oraz metodą potwierdzenia sald dokonuje pracownik referatu finansowego.
- Inwentaryzację metodą weryfikacji oraz potwierdzenia sald należy przeprowadzić w terminach umożliwiających prawidłowe sporządzenie bilansu.
§ 6
Arkusze spisowe pobierze przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej w referacie finansowo- księgowym Urzędu Gminy w terminie do dnia 12.08.2021 r.
§ 7
- Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo – księgowego w Urzędzie Gminy w terminie do 30.08.2021 r.
- Ujawnione w toku inwentaryzacji różnice między stanem rzeczywistym a stanem wykazanym w księgach rachunkowych winny być zatwierdzone przez kierownika jednostki i ujęte w księgach rachunkowych roku obrotowego, na który przypadł termin inwentaryzacji.
- Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 8
Spis z natury będzie podstawą do sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego pomiędzy Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Kłębowie Panią Aliną Ogulewicz a Wójtem Gminy Lidzbark Warmiński Panem Fabianem Andrukajtis.
§ 9
Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Szkoły.
§ 10
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS