A A+ A++

Informacje dodatkowe:

 

ZARZĄDZENIE Nr 329/2021

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia 10 sierpnia 2021 r.

w sprawie przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w likwidowanej jednostce w Szkole Podstawowej w Kłębowie.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1372 ze zm. ), art. 26 ust. 4 i art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z  2021 poz. 217 ze zm.), w związki z uchwałą nr XXVII/203/2021 Rady Gminy Lidzbark Warmiński z dnia 27 maja 2021 roku w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej im. Ks. Bpa gen. broni Tadeusza Płoskiego w Kłębowie zarządzam co następuje:

§ 1

Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Szkole Podstawowej w Kłębowie przez Komisję Inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:

1. Maria Śliwińska- Przewodnicząca

2. Bogumiła Gromadzka- Członek

3. Elżbieta Pergoł- Członek

w terminie od dnia 11.08.2021 r. do dnia 30.08.2021 r.  wg harmonogramu inwentaryzacji stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Powołuję zespół spisowy dla przeprowadzenia spisu z natury zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.08.2021 r.

§ 4

Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

  1. Środki trwałe,
  2. Pozostałe środki trwałe,
  3. Należności i zobowiązania z tytułów publicznoprawnych,
  4. Środki pieniężne na rachunkach bankowych.

§ 5

  1. Składniki majątku w § 4 pkt. 1,2 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
  2. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 4 pkt. 3, 4 dokonuje się drogą weryfikacji danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz potwierdzenia sald od kontrahentów.
  3. Inwentaryzację w drodze weryfikacji sald oraz metodą potwierdzenia sald dokonuje pracownik referatu finansowego.
  4. Inwentaryzację metodą weryfikacji oraz potwierdzenia sald należy przeprowadzić w terminach umożliwiających prawidłowe sporządzenie bilansu.

§ 6

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej w referacie finansowo- księgowym Urzędu Gminy w terminie do dnia 12.08.2021 r.

§ 7

  1. Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo – księgowego w Urzędzie Gminy w terminie do 30.08.2021 r.
  2. Ujawnione w toku inwentaryzacji różnice między stanem rzeczywistym a stanem wykazanym w księgach rachunkowych winny być zatwierdzone przez kierownika jednostki i ujęte w księgach rachunkowych roku obrotowego, na który przypadł termin inwentaryzacji.
  3. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 8

Spis z natury będzie podstawą do sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego pomiędzy Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Kłębowie Panią Aliną Ogulewicz a Wójtem Gminy Lidzbark Warmiński Panem Fabianem Andrukajtis.

§ 9

Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Szkoły.

§ 10

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajlepsze stoły do pakowania
Następny artykułZagłębiowskie Centrum Onkologii w Dąbrowie Górniczej zmieniło się za ponad 6 milionów złotych