A A+ A++

Wersja obowiązująca z dnia

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Rogóżu

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 35/2024

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia 19 sierpnia 2024 roku.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej w Szkole Podstawowej  im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Rogóżu.

§ 1

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z poźn. zm.) zarządzam, przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo – odbiorczej składników majątkowych w Szkole Podstawowej w Rogóżu przez Komisję Inwentaryzacyjną
w następującym składzie osobowym:

1. Elżbieta Bańka-  Przewodnicząca

2. Piotr Pilarski- Członek

3. Anna Michałowska – Członek

w terminie od dnia 20.08.2024 r. do dnia 02.09.2024 r.

§ 2

Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.08.2024 r.

§ 3

Inwentaryzacją zdawczo – odbiorczą należy objąć:

  1. środki trwałe,
  2. pozostałe środki trwałe,
  3. wartości niematerialnie i prawne,
  4. zbiory biblioteczne,
  5. środki pieniężne na rachunkach bankowych,
  6. należności i zobowiązania,
  7. druki ścisłego zarachowania,
  8. materiały( opał)
  9. mienie użyczone- obce

§ 4

  1. Składniki majątku wymienione w § 3 pkt 1,2,7,8 i 9 należy spisać na arkuszach spisu
    z natury ( druki wygenerowana z programu Vulcan lub druki akcydensowe).
  2. Inwentaryzację składników majątku w § 3 pkt 4 należy przeprowadzić metodą skontrum.
  3. Inwentaryzację składników majątku § 3 pkt 3,5 i 6 dokonuje się drogą weryfikacji danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz potwierdzenia sald od kontrahentów. Weryfikacji dokonuje pracownik referatu finansowego Urzędu Gminy, któremu powierzono obowiązki głównego księgowego ds. oświaty.

§ 5

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie finansowo- księgowym Urzędu Gminy w terminie do dnia 19.08.2024 r.

§ 6

Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do:

  1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych.
  2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad  odpowiedzialności za powierzone mienie z zachowaniem należytej staranności.
  3. Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej wraz z protokołem rozliczenia inwentaryzacji  do referatu finansowo – księgowego w Urzędzie Gminy  niezwłocznie po zakończeniu inwentaryzacji.
  4. Wszelkie zmiany zachodzące w stanie majątku jednostki, pomiędzy dniem zakończenia spisu z natury a dniem 02.09.2024 r. należy odpowiednio udokumentować i dołączyć do dokumentacji inwentaryzacyjnej.

§ 7

Spis z natury będzie podstawą do spisania Protokołu zdawczo – odbiorczego pomiędzy dyrektorem zdającym a dyrektorem przejmującym.

§ 8

Wprowadzam do stosowania procedurę przekazania składników majątkowych oraz dokumentacji szkoły w przypadku zmiany na stanowisku dyrektora szkoły stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 9

Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 10

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFestiwal muzyczny KRUSHFEST 2024
Następny artykułTo nie żart! Tak gigant ogłosił hitowy transfer za 42 miliony euro