A A+ A++

Informacje dodatkowe:

 

ZARZĄDZENIE Nr 132/2019

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia 06 grudnia 2019 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Szkole Podstawowej w Kraszewie,
w Szkole Podstawowej w Runowie i Szkole Podstawowej w Rogóżu.

§ 1

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( jednolity tekst Dz. U. 2019.351 ze zm.) zarządzam, przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej aktywów i pasywów
w Szkołach Podstawowych przez Komisję Inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:

I. Szkoła Podstawowa w Kraszewie

1. Grażyna Jabłońska- przewodnicząca

2. Marzena Krynicka członek

3. Agnieszka Ulewicz- członek

II. Szkoła Podstawowa w Runowie

1. Jolanta Wójcik- przewodnicząca

2. Elżbieta Ogonowska- członek

3. Małgorzata Stankiewicz- członek

III. Szkoła Podstawowa w Rogóżu

1. Beata Bagieńska przewodnicząca

2. Marzena Skomorucha- członek

3. Piotr Pilarski- członek

w terminie od dnia 10.12.2019 r. do dnia 15.01.2020 r.  wg harmonogramu inwentaryzacji stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.12.2019 r.

§ 3

Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

  1. Materiały,
  2. Środki pieniężne,
  3. Druki ścisłego zarachowania,
  4. Należności i zobowiązania
  5. Mienie użyczone- obce

§ 4

  1. Składniki majątku w § 3 pkt. 1 i 5 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
  2. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 2 i 3 należy przeprowadzić
    w drodze spisu z natury i porównania z danymi z księgi, w formie protokołu kontroli kasy.

Stan środków pieniężnych, depozytów i druków ścisłego zarachowania w kasie przyjmuje się na podstawie protokołu kontroli kasy z przeprowadzonej inwentaryzacji rocznej
w Urzędzie Gminy za 2019 rok.

  1. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 4 dokonuje się drogą weryfikacji danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz potwierdzenia sald od kontrahentów.
  2. Inwentaryzację w drodze weryfikacji sald oraz metodą potwierdzenia sald dokonuje pracownik referatu finansowego.
  3. Inwentaryzację metodą weryfikacji oraz potwierdzenia sald należy przeprowadzić
    w terminach umożliwiających prawidłowe sporządzenie bilansu.

§ 5

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej w referacie finansowo- księgowym Urzędu Gminy w terminie do dnia 13.12.2019 r.

§ 6

  1. Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo – księgowego w Urzędzie Gminy w terminie 5 dni od dnia zakończenia spisu.
  2. Ujawnione w toku inwentaryzacji różnice między stanem rzeczywistym a stanem wykazanym w księgach rachunkowych winny być zatwierdzone przez kierownika jednostki i ujęte w księgach rachunkowych roku obrotowego, na który przypadł termin inwentaryzacji.
  3. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 7

Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Szkoły.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

ZARZĄDZENIE Nr 132/2019

Wójta Gminy Lidzbark Warmiński

z dnia 06 grudnia 2019 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Szkole Podstawowej w Kraszewie,
w Szkole Podstawowej w Runowie i Szkole Podstawowej w Rogóżu.

§ 1

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( jednolity tekst Dz. U. 2019.351 ze zm.) zarządzam, przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej aktywów i pasywów
w Szkołach Podstawowych przez Komisję Inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:

I. Szkoła Podstawowa w Kraszewie

1. Grażyna Jabłońska- przewodnicząca

2. Marzena Krynicka członek

3. Agnieszka Ulewicz- członek

II. Szkoła Podstawowa w Runowie

1. Jolanta Wójcik- przewodnicząca

2. Elżbieta Ogonowska- członek

3. Małgorzata Stankiewicz- członek

III. Szkoła Podstawowa w Rogóżu

1. Beata Bagieńska przewodnicząca

2. Marzena Skomorucha- członek

3. Piotr Pilarski- członek

w terminie od dnia 10.12.2019 r. do dnia 15.01.2020 r.  wg harmonogramu inwentaryzacji stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.12.2019 r.

§ 3

Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

  1. Materiały,
  2. Środki pieniężne,
  3. Druki ścisłego zarachowania,
  4. Należności i zobowiązania
  5. Mienie użyczone- obce

§ 4

  1. Składniki majątku w § 3 pkt. 1 i 5 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
  2. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 2 i 3 należy przeprowadzić
    w drodze spisu z natury i porównania z danymi z księgi, w formie protokołu kontroli kasy.

Stan środków pieniężnych, depozytów i druków ścisłego zarachowania w kasie przyjmuje się na podstawie protokołu kontroli kasy z przeprowadzonej inwentaryzacji rocznej
w Urzędzie Gminy za 2019 rok.

  1. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 4 dokonuje się drogą weryfikacji danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami oraz potwierdzenia sald od kontrahentów.
  2. Inwentaryzację w drodze weryfikacji sald oraz metodą potwierdzenia sald dokonuje pracownik referatu finansowego.
  3. Inwentaryzację metodą weryfikacji oraz potwierdzenia sald należy przeprowadzić
    w terminach umożliwiających prawidłowe sporządzenie bilansu.

§ 5

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej w referacie finansowo- księgowym Urzędu Gminy w terminie do dnia 13.12.2019 r.

§ 6

  1. Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo – księgowego w Urzędzie Gminy w terminie 5 dni od dnia zakończenia spisu.
  2. Ujawnione w toku inwentaryzacji różnice między stanem rzeczywistym a stanem wykazanym w księgach rachunkowych winny być zatwierdzone przez kierownika jednostki i ujęte w księgach rachunkowych roku obrotowego, na który przypadł termin inwentaryzacji.
  3. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 7

Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Szkoły.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyprzedzał kolumnę pojazdów. Manewr zakończył na drzewie
Następny artykułXVI Sesje Rady Gminy