A A+ A++

Focus Mall jako nowoczesne centrum handlowe dba o swoich klientów i udostępnia dwie dedykowane aplikacje, Sezam 2.0, która nagradza wszystkich robiących zakupy w galerii oraz sAPPort, poprzez którą troszczy się o komfort klientów podczas pobytu w centrum. 4 i 5 listopada, w godz. 12-20, pojawi się stoisko promocyjne, przy którym będzie można skorzystać z pomocy w zainstalowaniu obu aplikacji oraz odebrać nagrody.

 

Do akcji będą zapraszać hostessy obecne w pasażach galerii, będą one też pomagały w zainstalowaniu obu aplikacji. Każdy, kto zdecyduje się na pobranie aplikacji otrzyma specjalny kupon, z którym będzie mógł zgłosić się do stoiska i odebrać nagrody, pomoc w ściągnięciu aplikacji można będzie także uzyskać bezpośrednio przy stoisku. Za instalację aplikacji lojalnościowej Sezam 2.0 otrzymać będzie można wygodną, ekologiczną torbę z materiału na zakupy, zaś za pobranie aplikacji concierge sAPPort 300 punktów extra do wykorzystania w postaci nagród dostępnych w aplikacji Sezam 2.0.

 

„Zależy nam, aby w naszej galerii klienci czuli, że są traktowani wyjątkowo. Dlatego też premiujemy zakupy robione w naszych sklepach oferując specjalne punkty, które można zamienić na rozmaite nagrody. Wszystkim, którzy odwiedzają nasze centrum udostępniamy też unikalną aplikację sAPPort, dzięki której podczas pobytu w galerii można otrzymać bezpłatnie doraźną pomoc w postaci różnych akcesoriów i usług” – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle.

 

O aplikacji Sezam 2.0

 

SEZAM to program lojalnościowy, który nagradza osoby robiące regularne zakupy i korzystające z usług i rozrywek na terenie centrum handlowego. Dzięki aplikacji SEZAM 2.0, codzienne wydatki przynoszą dodatkowe korzyści. Za rejestrację paragonów klienci otrzymują bonus w postaci punktów, które można wymienić na nagrody, m.in. małe AGD, kosmetyki, zabawki czy bilety do kina. Pula prezentów w katalogu jest regularnie aktualizowana.

 

O aplikacji sAPPort

 

sAPPort to darmowa aplikacja dla klientów Focus Mall, której głównym hasłem jest Twoja potrzeba – nasze wsparcie. Pomaga w rozwiązaniu problemów, które mogą pojawić się podczas wizyty w galerii. Intuicyjne menu daje dostęp do bezpłatnych udogodnień w następujących kategoriach: dzieci, ułatwienia zakupowe, technika i komfort. Wystarczy wybrać odpowiednią pozycję w aplikacji, a następnie odebrać ją w Punkcie Informacyjnym – i cieszyć się bezproblemowymi zakupami!

 

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowody, dla których warto jeść więcej owoców i warzyw
Następny artykułW Gockowicach sadzili drzewa i krzewy dla pszczół