A A+ A++

AI w firmie Xsolla zwalnia 150 osób, Wersow używa logotypu bez licencji, MartiRenti sprzedaje cyfrową miłość za niecały mln zł, a Doctor Brew monetyzuje homofobiczne komentarze i wspiera organizacje LGBT+. Pierwszy epizod nowego podcastu – Marketing Przegadany.

Marketing Przegadany – podcast NowegoMarketingu

Ruszamy z zupełnie nowym formatem – treściami audio, a konkretniej podcastem Marketing Przegadany. Będziemy w nim rozmawiać o kampaniach reklamowych, kryzysach i wpadkach wizerunkowych oraz o nowinkach technologicznych. Prowadzącym podcastu jest Damian Jemioło – dziennikarz NowyMarketing.pl oraz MamStartup.pl.

W pierwszym epizodzie rozkładamy na czynniki pierwsze zmianę wizerunkową ukraińskiej linii SkyUp, która wprowadza nowe uniformy dla stewardes. Porozmawiamy także o kampanii Doctor Brew oraz o tym, jak obecnie wygląda sytuacja kryzysu wizerunkowego Samueli Górskiej. Przedstawiamy także tokeny NFT i na przykładzie MartiRenti sprawdzamy, czy jest to intratny biznes. Na koniec poruszymy temat rosyjskiej firmy Xsolla, w której niejako przez sztuczną inteligencję, doszło do zwolnienia 150 osób.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułToruńska posłanka Porozumienia nie jest już wiceministrem
Następny artykułKto musi korzystać z e-TOLL?