Autor CowKrakowie.pl
Funkcjonariusze Zespołu Interwencji Specjalnych, którzy pełnią służbę na krakowskim lotnisku musieli podjąć interwencję wobec agresywnego obywatela Ukrainy.
reklama
Sytuacja miała miejsce 2 czerwca. Funkcjonariusze zostali wezwani do interwencji wobec agresywnego pasażera. Był to obywatel Ukrainy, który zachowywał się agresywnie wobec innych pasażerów oraz nie wykonywał poleceń załogi oraz kapitana samolotu.
reklama
Po przybyciu funkcjonariuszy ZIS pasażer uspokoił się i został wyprowadzony z pokładu samolotu.
Za swoje zachowanie został na niego nałożony mandat w wysokości 500 zł. Bardziej dotkliwą karą było to, że agresywny pasażer nie odleciał planowanym lotem do słonecznej Barcelony.
To nie jedyna akcja służb
Wcześniej, bo 31 maja kapitan rejsowego samolotu z Edynburga poprosił pograniczników o interwencję na pokładzie samolotu wobec trzech obywateli Wielkiej Brytanii, którzy nie wykonywali poleceń załogi i zachowywali się agresywnie. Wszyscy trzej obywatele Wielkiej Brytanii za swoje zachowanie i nie wykonywanie poleceń załogi statku powietrznego zostali ukarani grzywną w wysokości 500 zł.
Polak agresor
Natomiast 30 maja w hali odlotów. Funkcjonariuszy ZIS poproszono o interwencję wobec obywatela Polski, któremu za swoje agresywne zachowanie odmówiono wejścia na pokład samolotu. Po przeprowadzonej rozmowie i wylegitymowaniu agresywna osoba uspokoiła się i w asyście pracowników SOL opuściła teren hali odlotów.
Zobacz także:
Takiej sytuacji w Krakowie jeszcze nie było. Spontaniczna złodziejka w akcji
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS