A A+ A++

Dołączenie Jakuba Jakubowskiego oraz Jarka Śmigiela do zespołu otwiera firmę na nowe obszary kompetencji i nowych klientów. Obaj dołączajądowiodącej trójmiejskiej agencji PR w roli partnerów zarządzających i wnoszą swoje wieloletnie doświadczenie w obszarze PR, komunikacji, marketingu oraz zarządzania kryzysowego.

Jakub Jakubowski to dziennikarz i ekspert public relations z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. W ostatnich pięciu latach kreował i prowadził komunikację Polskiego Związku Żeglarskiego. Z sukcesami prowadził projekty pr-owe z zakresu sportu, nieruchomości, ekologii, mody i samorządu. Bliskie są mu również projekty związane ze zrównoważonym rozwojem, budownictwem ekologicznym, muzyką, gospodarką morską i finansami. Jakub to również wieloletni dziennikarz z doświadczeniem w prasie, radiu, telewizji i internecie, ekspert w temacie mediów lokalnych. W latach 2009-2019 redaktor naczelny i przez wiele lat wydawca magazynu Prestiż, uznanego przez branżowy magazyn Press za najlepsze, regionalne czasopismo w Polsce.

– Rzadko się zdarza, żeby ludzie o tak dużym doświadczeniu w public relations mieli tak zróżnicowane kompetencje, ale to świadczy tylko o tym, jak szerokim zagadnieniem jest PR i jak dużo możliwości daje klientomocenia Jakub Jakubowski. –Cieszęsie,że nasze kompetencje będą się teraz uzupełniać pod jednym, silnym i rozpoznawalnym brandem.Wierzę też, że moje wieloletnie dziennikarskie doświadczenie i znajomość rynku mediów pozwolą na jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb naszych klientów –dodaje Jakub Jakubowski.

Jarek Śmigiel zajmuje się public relations, komunikacją, marketingiem i reklamą od ponad 20 lat. Przez większość kariery zawodowej na poziomie seniorskim i kadry zarządzającej. Ma mocno analityczne podejście do pracy, jest entuzjastą badań i mierzalnych rezultatów. Przez wiele lat związany był z komunikacją i zarządzaniem kryzysowym w biznesie. Jest także doświadczony w projektach wprowadzania innowacji oraz rozwoju nowych produktów. Wierzy w design thinking oraz kreatywność opartą na danych. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno z perspektywy wiodących agencji, jak i w roli ich klienta na piastowanych stanowiskach kierowniczych. Równocześnie przez lata był związany z reklamą. Wraz z zespołami, w których pracował realizował projekty wielokrotnie nagradzane prestiżowymi nagrodami, wśród których były Effie Awards, Kreatura, Złote Orły.

Do Ultra Relations dołączam z wielką satysfakcją– mówi Jarek Śmigiel.Pozwoli mi to na rozwój w obszarach, które w biznesie „kręcą” mnie najbardziej. Wzmocnienie kompetencji agencji z pogranicza PR, marketingu i sprzedaży to cel jaki sobie postawiliśmy. Dodatkowo wnoszę wsparcie badaniami i analizą danych oraz doświadczenie w zarządzaniu i komunikacji kryzysowej. Ultra Relations znam od dawna, dlatego wiedząc jak profesjonalny i zaangażowany jest to zespół, postanowiłem swoją przyszłość zawodową związać z tymi świetnymi ludźmi –mówi Jarek Śmigiel.

Ultra Relations to agencja założona w 2006 roku przez Krzysztofa Króla. Siedziba agencji znajduje się w Gdyni, a agencja obsługuje klientów z całej Polski. W swoim portfolio ma klientów z segmentów nieruchomości, dóbr luksusowych, ekologii, hotelarstwa, architektury, firm doradczych i samorządów. Do jej klientów dotychczas należeli m.in: Olivia Centre, Stocznia Cesarska, Stocznia Centrum Gdańsk, Iliard Architecture & Interior Design, Mota Engil, NDI Development, DMDmodular, Ekoinbud, Gwiazda Morza Resort SPA & Sport, Radisson Hotel & Suites Gdańsk, Deo Plaza, Roark Studio, JWA, Polski Związek Żeglarski, S&A, Olivia Star Top, Arco by Paco Perez, Warmia Resort.

– Dołączenie do naszego zespołu tak doświadczonych ekspertów jak Jarek i Kuba, to dla nas spore wzmocnienie i szansa na otwarcie się na nowe segmenty rynkupodkreśla Krzysztof Król.Mamy ambitne plany na rozwój firmy i wierzę, że z dwoma nowymi partnerami w naszym zespole dynamicznie wejdziemy w końcówkę tego, jak i przyszły rok. Mocno stawiam na dziennikarskie i biznesowe doświadczenie Kuby i doskonałe kompetencje Jarka w zakresie zarządzania kryzysowego oraz marketingowego. Ich pojawienie się w firmie już przynosi efekty, więc myślę, że jeszcze sporo przed nami w najbliższych miesiącach –dodaje Krzysztof Król.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBez pracy, bez płacy, bez huty
Następny artykułWzruszający hołd dla pedagoga. Tablica pamięci Stanisława Krzyżaka