Jak pokazuje raport dotyczący wskaźnika cen mebli przygotowany przez B+R Studio Tomasz Witkowski obrazujący zmiany cen na polskim rynku meblarskim i porównujący zmiany cen w sieciach meblowych, sieć sklepów Agata w listopadzie 2023 obniżyła ceny w porównaniu do miesiąca wcześniejszego. Obniżki sięgające prawie 20% dotyczą różnych produktów – sof, narożników, stołów, łóżek, materacy i innych1. Gdy na rynku widać wszechobecny, znaczący wzrost cen, Agata nie tylko zachowuje stabilizację cenową, co zmniejsza ceny mebli i dodatków, co można zaobserwować zestawiając ceny wybranych produktów.
Agata obok zachowanej stabilizacji cenowej w 2023 roku wprowadziła także nową i pojemną ofertę “Zobacz jak tanio” powodując spadek cen na stałe wielu popularnych produktów wyposażenia wnętrz, które teraz są na wyciągnięcie ręki każdego klienta bez względu na zasobność jego portfela. Wśród produktów “Zobacz jak tanio” znajdują się sofy, narożniki, stoły, krzesła, tekstylia i dekoracje, akcesoria kuchenne i jadalniane, stoły, krzesła, meble do sypialni, pokoju dziecięcego czy młodzieżowego, akcesoria łazienkowe i inne. Polacy mogą kupić w popularnej sieci meblowej na przykład szklankę do zimnych napojów za 2,50 zł, patelnię WOK za 19 zł czy narożnik rozkładany szary ASNA za jedyne 1559 zł.
Agata to cały wachlarz promocji dla każdego
Agata mimo szalejącej inflacji obniża ceny wielu mebli i dodatków w różnych stylach i pokazuje, że klienci w sklepach Agata mają szeroki wybór produktów na każdą kieszeń. Cyklicznie sieć oferuje Polakom także korzystne promocje rabatowe, gazetki sezonowe z tysiącami produktów w atrakcyjnych cenach czy dogodne raty 0%. W dobie aktualnej sytuacji ekonomicznej Polaków możliwość skorzystania w przypadku wybranych akcji promocyjnych z nawet 30 całkowicie darmowych rat to idealne rozwiązanie. Taka możliwość pomaga sfinalizować rozpoczęte remonty i wszystkim klientom daje szansę na realizację planów i marzeń związanych z urządzaniem swoich mieszkań i domów – modnie, jakościowo i dokładnie tak jak chcą.
Agata nie zwalnia tempa
Po niełatwych doświadczeniach związanych z pandemią, następnie wojną w Ukrainie i teraz panującą inflacją, firma Agata nie zwalnia tempa i sukcesywnie realizuje swoje cele i plany inwestycyjne. Obok atrakcyjnej polityki cenowej, warto wspomnieć o planowanych inwestycjach na 2024 – w I kwartale sieć otwiera 35 sklep o powierzchni 11 285 mkw. Zlokalizowany będzie w Koszalinie. Zagwarantuje to około 100 miejsc pracy na stanowiskach doradców, montażystów, magazynierów, serwisantów oraz kadry zarządzającej. Sieć, mimo niełatwej sytuacji rynkowej, utrzymuje rozwój na podobnym poziomie. Obok otwarcia nowego sklepu na Pomorzu, Agata rozpoczęła także modernizację sklepu w Kaliszu i mocno koncentruje się na kolejnych dwóch budowach nowych obiektów handlowych. Mowa tu o sklepie w Olsztynie i trzecim sklepie Warszawie.
1. Źródło: “Wskaźnik cen mebli” przygotowany przez B+R Studio Tomasz Wiktorski – raport z badania zmian cen 21 produktów meblowych, 2023.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to polska sieć wielkopowierzchniowych sklepów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 34 wielkopowierzchniowe sklepy zlokalizowane zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS