Zbudowany we współpracy z firmą Oreca, podobnie jak jego poprzednik DPi, ARX-05, prototyp oparty na LMP2 zaliczył shakedown w pobliżu bazy francuskiego konstruktora w Le Castellet, w piątek w tym tygodniu.
Fabryczny kierowca Acury Ricky Taylor i dwukrotny mistrz IMSA Matt McMurry podzielili się obowiązkami w zakamuflowanym ARX-06.
Jest to trzeci samochód LMDh, który ma za sobą pierwsze kilometry na torze, po Porsche 963 i nienazwanym jeszcze następcy DPi V.R Cadillaca. Natomiast BMW M Hybrid V8 zostanie po raz pierwszy uruchomione jeszcze w tym miesiącu.
Pełny program prywatnych testów nowego prototypu Acury ruszy w późniejszym czasie. Jazdy odbędą się m.in w Stanach Zjednoczonych podczas oficjalnych sesji sankcjonowanych przez IMSA na Road Atlanta w październiku i w grudniu na Daytona International Speedway.
Wyczynowa marka Hondy będzie kontynuować współpracę z Wayne Taylor Racing i Meyer Shank na początku przyszłorocznej ery LMDh w serii IMSA. Oczekuje się, że oba zespoły wystawią po jednym egzemplarzu ARX-06 w nowej, najwyższej klasie GTP, stając do rywalizacji z takimi producentami jak Cadillac, Porsche i BMW.
W programie Acury nie ma startów w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS