A A+ A++

Zbudowany we współpracy z firmą Oreca, podobnie jak jego poprzednik DPi, ARX-05, prototyp oparty na LMP2 zaliczył shakedown w pobliżu bazy francuskiego konstruktora w Le Castellet, w piątek w tym tygodniu.

Fabryczny kierowca Acury Ricky Taylor i dwukrotny mistrz IMSA Matt McMurry podzielili się obowiązkami w zakamuflowanym ARX-06.

Jest to trzeci samochód LMDh, który ma za sobą pierwsze kilometry na torze, po Porsche 963 i nienazwanym jeszcze następcy DPi V.R Cadillaca. Natomiast BMW M Hybrid V8 zostanie po raz pierwszy uruchomione jeszcze w tym miesiącu.

Pełny program prywatnych testów nowego prototypu Acury ruszy w późniejszym czasie. Jazdy odbędą się m.in w Stanach Zjednoczonych podczas oficjalnych sesji sankcjonowanych przez IMSA na Road Atlanta w październiku i w grudniu na Daytona International Speedway.

Wyczynowa marka Hondy będzie kontynuować współpracę z Wayne Taylor Racing i Meyer Shank na początku przyszłorocznej ery LMDh w serii IMSA. Oczekuje się, że oba zespoły wystawią po jednym egzemplarzu ARX-06 w nowej, najwyższej klasie GTP, stając do rywalizacji z takimi producentami jak Cadillac, Porsche i BMW.

W programie Acury nie ma startów w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.

 

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie żyje Kazimierz Bieniecki. Przez całe życie pomagał potrzebującym
Następny artykułUdostępnianie oprogramowania w chmurze bez podatku u źródła