97% prac naukowych o klimacie wskazuje zgodnie, że to człowiek odpowiada za globalne ocieplenie – wskazuje portal Nauka o klimacie. Dlatego właśnie Acer Polska rozpoczyna akcję edukacyjną, w której zachęca każdego z nas do walki o lepszą przyszłość dla naszego domu – Ziemi. Nagrodą jest bezpieczna przyszłość dla kolejnych pokoleń ludzkości.
“We współczesnym świecie ścigamy się o wszystko. Ale nie o to, co jest najważniejsze. O to kto zadba o nasz wspólny dom” – tymi słowami rozpoczyna się spot będący główną osią komunikacji nowej kampanii Acer “Join the green race”. Celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do dbania o Ziemię. Poza manifestem w formie spotu, którego głosem jest współpracująca z marką Acer Polska Magdalena Boczarska, firma będzie też stawiać na inne akcje towarzyszące. Treści zachęcające do troski o Ziemię pojawią się w ramach kampanii digitalowych, w mediach społecznościowych marki oraz przy okazji specjalnych współprac z influencerami. Szczegóły kolejnych etapów będą ujawniane przy kolejnych etapach kampanii.
Acer od lat podejmuje się różnych działań na rzecz Ziemi. Jedną z nich jest najmłodsza linia produktów marki, która miała swój debiut nieco ponad rok temu.
Acer od lat podejmuje się różnych działań na rzecz Ziemi. Jedną z nich jest najmłodsza linia produktów marki, która miała swój debiut nieco ponad rok temu. To wtedy ogłoszono zapowiedź flagowego modelu Aspire Vero. To laptop którego obudowa jest w 30%, a klawiatura nawet w 50% została wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu. Aspire Vero to także sprzęt, który posiada specjalne rozwiązania pozwalające na zmniejszenie zużycia energii, a całość została zapakowana w opakowanie w pełni nadające się do ponownego przetworzenia. Laptopy wyposażono ponadto w procesor Intel Core i5 lub i7, piętnastocalowe ekrany Full HD z technologią IPS oraz kartę graficzną Intel Iris Xe Graphics.
Acer Polska walczy z plastikiem w Bałtyku
Firma Acer podejmuje też szereg innych działań na rzecz Ziemi, zarówno na szczeblu lokalnym jak i międzynarodowym. Jedną z największych inicjatyw jest projekt Earthion, który zakłada realizację wielu zadań w trosce o naszą planetę. To między innymi redukcja emitowanego dwutlenku węgla, ograniczenie zużycia energii w produkowanych sprzętach i zaangażowanie dostawców firmy do działań zgodnie z postulatami inicjatywy RE100. Tajwański producent – odpowiadający także za markę Predator – chce, by ciągu najbliższych 3 lat, czyli do 2025 roku, 30% zawartości jego podstawowych produktów stanowiły tworzywa sztuczne. Na szczeblu lokalnym pracownicy Acer Polska biorą z kolei regularny udział w eko-dyżurach. Firma sfinansowała też pasiekę we Wrocławiu, ławkę solarną w Poznaniu, kosze do wyławiania plastiku z Morza Bałtyckiego, a także pojemniki na elektrośmieci w wybranych miejscach w Polsce.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS