A A+ A++

Brak energii, mniej z IT i smartfonów

Spadek przychodów to efekt decyzji, że telekom nie będzie przy obecnych warunkach cenowych pośredniczyć w sprzedaży energii, ale też zastoju w zamówieniach IT oraz wprowadzenia niższych, wymaganych przepisami stawek w hurtowych rozliczeniach międzyoperatorskich. Słabiej niż przed rokiem sprzedawały się też smartfony. Żaden z tych elementów nie powinien być zaskoczeniem dla biur maklerskich.

Firma przekonuje, że jej główny biznes – telekomunikacyjny (z pominięciem efektu cięć stawek hurtowych) rośnie. W końcu czerwca Orange Polska obsługiwał 1,74 mln klientów indywidualnych z pakietami konwergentnymi Orange Love, co oznacza wzrost w kwartał o 20 tys.

Głównym elementem tych pakietów jest szybki przewodowy internet. Liczba abonentów usługi przewodowego dostępu do internetu Orange Polska (bez LTE dla domu) wyniosła w czerwcu 2,23 mln, podczas gdy w marcu 2,21 mln.

Co się sprzedaje w Orange

Z flagowej usługi światłowodowej korzystało 1,45 mln osób, o 56 tys. więcej niż w marcu. 16 tys. nowych użytkowników to efekt przejęć.

Można szacować, że nieco mniej niż połowa nowych abonentów Orange Love kupiła w drugim kwartale … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpędź lipcowy czwartek z Muzeum Miejskim w Zabrzu
Następny artykułProf. Lewicki: USA potrzebują powrotu prymatu kompetencji nad kwestiami płci i rasy